Autobedrijf Kien opent webwinkel voor nieuwe auto’s

De Gelderse Chrysler-dealer Kien gaat via twee internetsites nieuwe modellen van Chrysler, Dodge, Jeep en Subaru verkopen.

De sites www.Kiendirect.nl en www.Subarukopen.nl zijn per direct operationeel. Ze geven de consument de mogelijkheid om tegen "een zeer scherp tarief" een nieuwe auto van een van de vier merken aan te schaffen zonder dat een dealerbedrijf hoeft worden bezocht. De functionaliteit van de site komt van Nieuweautokopen.nl.

Kien is de eerste officiële merkendealer in Nederland die de infrastructuur van Nieuweautokopen.nl gebruikt om zijn eigen sites te lanceren. Kien zegt daarmee in te spelen op "de snel groeiende" belangstelling voor webwinkels. Uit onderzoek zou blijken dat een op de tien autokopers serieus overweegt om een nieuwe auto via internet te kopen. Op de sites van Kien kan de consument zich oriënteren, een offerte aanvragen, een auto kopen en zijn eigen auto inruilen.

Willem Kien van het gelijknamige autobedrijf: "Wij zien de sites als een waardevolle uitbreiding van ons verkoopkanaal en als een investering in de toekomst. Webwinkels zijn nu al niet meer weg te denken uit ons bestaan. De populariteit van het kopen van een auto via internet gaat alleen maar toenemen. Wie nu de mogelijkheden onderschat, mist straks een waardevol verkoopinstrument."

 

 

Autobedrijf Kien opent webwinkel voor nieuwe auto’s - Automobielmanagement.nl

Autobedrijf Kien opent webwinkel voor nieuwe auto’s

De Gelderse Chrysler-dealer Kien gaat via twee internetsites nieuwe modellen van Chrysler, Dodge, Jeep en Subaru verkopen.

De sites www.Kiendirect.nl en www.Subarukopen.nl zijn per direct operationeel. Ze geven de consument de mogelijkheid om tegen "een zeer scherp tarief" een nieuwe auto van een van de vier merken aan te schaffen zonder dat een dealerbedrijf hoeft worden bezocht. De functionaliteit van de site komt van Nieuweautokopen.nl.

Kien is de eerste officiële merkendealer in Nederland die de infrastructuur van Nieuweautokopen.nl gebruikt om zijn eigen sites te lanceren. Kien zegt daarmee in te spelen op "de snel groeiende" belangstelling voor webwinkels. Uit onderzoek zou blijken dat een op de tien autokopers serieus overweegt om een nieuwe auto via internet te kopen. Op de sites van Kien kan de consument zich oriënteren, een offerte aanvragen, een auto kopen en zijn eigen auto inruilen.

Willem Kien van het gelijknamige autobedrijf: "Wij zien de sites als een waardevolle uitbreiding van ons verkoopkanaal en als een investering in de toekomst. Webwinkels zijn nu al niet meer weg te denken uit ons bestaan. De populariteit van het kopen van een auto via internet gaat alleen maar toenemen. Wie nu de mogelijkheden onderschat, mist straks een waardevol verkoopinstrument."