Hapje en drankje in Mercedes me stores

In 2014 leverde Mercedes-Benz 1.650.010 voertuigen af (+12,9%) en zette daarmee het vierde recordjaar op rij neer. Om klanten meer beleving te laten ervaren, kunnen zij in verschillende stores in grote steden nu ook een hapje en een drankje bestellen.

Dieter Zetsche, voorzitter van de Raad van Bestuur van Daimler en directeur van Mercedes-Benz Cars: "De beste afzet van onze concernhistorie laat zien dat ons productoffensief vruchten afwerpt. Vooral onze compacte auto’s, de nieuwe C-Klasse en de S-Klasse hebben bijgedragen aan ons succes. Wij konden de afzet in alle kernmarkten verhogen. In 2015 zullen wij ons productoffensief in het SUV-segment voortzetten."

Tot 2020 zal het merk minstens elf nieuwe modellen zonder voorgangertypen op de markt brengen, aldus RvB-bestuurslid Ola Källenius. Daimler AG. "Maar niet alleen onze nieuwe producten zullen tot 2020 voor meer groei zorgen, maar ook de verkoopkanalen die consequent aangepast zullen worden aan de veranderende klantenwensen en -behoeften."

Het streven om dit te bereiken, is samengevat in het initiatief ‘Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience’. In dit kader richt Mercedes-Benz zich versterkt op de aanwezigheid in binnensteden. In juni werd in Hamburg de eerste Mercedes me Store ter wereld geopend. Klanten krijgen er een combinatie van autopresentatie, gastronomie, evenement, informatie, advies en digitale interactiemogelijkheden. Alle service- en mobiliteitsaanbiedingen bundelt Mercedes-Benz sinds het voorjaar van 2014 onder de noemer ‘Mercedes me’. De klant heeft via een persoonlijke ID toegang tot alle services van het merk.

 

Hapje en drankje in Mercedes me stores - Automobielmanagement.nl

Hapje en drankje in Mercedes me stores

In 2014 leverde Mercedes-Benz 1.650.010 voertuigen af (+12,9%) en zette daarmee het vierde recordjaar op rij neer. Om klanten meer beleving te laten ervaren, kunnen zij in verschillende stores in grote steden nu ook een hapje en een drankje bestellen.

Dieter Zetsche, voorzitter van de Raad van Bestuur van Daimler en directeur van Mercedes-Benz Cars: "De beste afzet van onze concernhistorie laat zien dat ons productoffensief vruchten afwerpt. Vooral onze compacte auto’s, de nieuwe C-Klasse en de S-Klasse hebben bijgedragen aan ons succes. Wij konden de afzet in alle kernmarkten verhogen. In 2015 zullen wij ons productoffensief in het SUV-segment voortzetten."

Tot 2020 zal het merk minstens elf nieuwe modellen zonder voorgangertypen op de markt brengen, aldus RvB-bestuurslid Ola Källenius. Daimler AG. "Maar niet alleen onze nieuwe producten zullen tot 2020 voor meer groei zorgen, maar ook de verkoopkanalen die consequent aangepast zullen worden aan de veranderende klantenwensen en -behoeften."

Het streven om dit te bereiken, is samengevat in het initiatief ‘Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience’. In dit kader richt Mercedes-Benz zich versterkt op de aanwezigheid in binnensteden. In juni werd in Hamburg de eerste Mercedes me Store ter wereld geopend. Klanten krijgen er een combinatie van autopresentatie, gastronomie, evenement, informatie, advies en digitale interactiemogelijkheden. Alle service- en mobiliteitsaanbiedingen bundelt Mercedes-Benz sinds het voorjaar van 2014 onder de noemer ‘Mercedes me’. De klant heeft via een persoonlijke ID toegang tot alle services van het merk.