In een donkere, vochtige fabriekshal penetreert een aalgladde Mercedes-Benz S-Klasse Coupé op niet mis te verstane wijze de riante oplegger van een Actros vrachtwagen. En warempel: luttele seconden later komt er een nieuwe Vito uit de trailer gekropen.

Blijkens de zojuist vrijgegeven ‘sextape’ van zijn ouders rolt de nieuwkomer niet uit een fabriek, maar uit de oplegger van een zwaarlijvige vrachtwagen. Deze treedt in de video op als de weinig flatteuze, zwaarlijvige moeder van de nieuwe spruit. Vader is een gelikte S-Klasse Coupé, die tot zicht- en hoorbaar genoegen van moeder Actros met succes enig erfelijk materiaal in de oplegger deponeert. Binnen enkele seconden ontstaat daar althans hun kind, dat met de juiste genen als bagage fris en fruitig de oplegger verlaat en verwachtingsvol de wijde wereld inscheurt. Tijdens hun vrijage laten de familieleden zich begeleiden door de titelsong van de filmklassieker Dirty Dancing. De campagne wordt treffend Dirty Driving genoemd. De boodschap: de nieuwe Vito heeft de juiste genen meegekregen om een groot succes te worden. Hij is zo ruim als zijn moeder en zo vlug als zijn vader.

Bekijk de video