Op de foto in Mercedes-logo op FashionWeek Amsterdam

Tot en met maandag 26 januari vindt de 22e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek plaats in Amsterdam. Bezoekers kunnen zich laten fotograferen in het Mercedes-logo.

Donderdag (22 januari) ging het catwalkprogramma van start met de door Mercedes-Benz gepresenteerde shows. Bezoekers krijgen de gelegenheid om voor eventjes de ster te zijn. Zij kunnen zich namelijk, in navolging van Formule 1 wereldkampioen Lewis Hamilton en zijn teamcollega Nico Rosberg, laten fotograferen als deel van het beeldmerk van Mercedes-Benz. De foto’s die tijdens de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam worden gemaakt, zullen te zien zijn op de facebookpagina van Mercedes-Benz. Mercedes-Benz is sinds 2014 titelsponsor van de Nederlandse Fashion Week. Mercedes-Benz en mode gaan traditioneel goed samen, waarbij innovatie, stijl en design belangrijke raakvlakken zijn. Met de sponsoring van belangrijke Fashion Weeks wereldwijd vervult het merk ‘een actieve rol in het stimuleren van talentvolle en ambitieuze mode-ontwerpers’.

Livestream

Op de foto in Mercedes-logo op FashionWeek Amsterdam - Automobielmanagement.nl

Op de foto in Mercedes-logo op FashionWeek Amsterdam

Tot en met maandag 26 januari vindt de 22e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek plaats in Amsterdam. Bezoekers kunnen zich laten fotograferen in het Mercedes-logo.

Donderdag (22 januari) ging het catwalkprogramma van start met de door Mercedes-Benz gepresenteerde shows. Bezoekers krijgen de gelegenheid om voor eventjes de ster te zijn. Zij kunnen zich namelijk, in navolging van Formule 1 wereldkampioen Lewis Hamilton en zijn teamcollega Nico Rosberg, laten fotograferen als deel van het beeldmerk van Mercedes-Benz. De foto’s die tijdens de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam worden gemaakt, zullen te zien zijn op de facebookpagina van Mercedes-Benz. Mercedes-Benz is sinds 2014 titelsponsor van de Nederlandse Fashion Week. Mercedes-Benz en mode gaan traditioneel goed samen, waarbij innovatie, stijl en design belangrijke raakvlakken zijn. Met de sponsoring van belangrijke Fashion Weeks wereldwijd vervult het merk ‘een actieve rol in het stimuleren van talentvolle en ambitieuze mode-ontwerpers’.

Livestream