Twee nieuwe trainingslocaties voor TECH360

TECH360, onderdeel van PartsPoint Group opent twee compleet gefaciliteerde trainingscentra voor het universele autobedrijf.

Twee nieuwe trainingslocaties voor TECH360

Het label werd in november 2017 door PartsPoint geïntroduceerd en voorziet in een compleet programma aan technische ondersteuning en training. Met TECH360 bieden de ondernemingen die onder de PartsPoint Group werken (Brezan, TC Staadegaard en AD Grossiers) een automotive expertisesysteem voor het garagebedrijf. Inmiddels worden er al zo’n 320 bedrijven en 530 monteurs getraind in de diverse trainingscentra.

Compleet pakket

"Door de komst van deze twee nieuwe grote trainingslocaties, kunnen we nog meer monteurs trainen. Daarnaast trainen we onze klanten in Broek op Langedijk, Sittard en Tynaarlo. Maar het geven van trainingen is slechts één aspect van TECH360: inmiddels hebben we de grootste technische vraagbaak (helpdesk) van Nederland. Onze klanten kunnen hiermee onbeperkt bellen, mailen of WhatsAppen. In combinatie met diepgaande kennis op het gebied van Pass Thru voor inmiddels 20 automerken, remote services en assistentie op locatie faciliteert TECH360 een compleet technisch pakket voor het universele autobedrijf", aldus Paul Greijn (Projectmanager TECH360).

Twee nieuwe trainingslocaties voor TECH360 - Automobielmanagement.nl

Twee nieuwe trainingslocaties voor TECH360

TECH360, onderdeel van PartsPoint Group opent twee compleet gefaciliteerde trainingscentra voor het universele autobedrijf.

Twee nieuwe trainingslocaties voor TECH360

Het label werd in november 2017 door PartsPoint geïntroduceerd en voorziet in een compleet programma aan technische ondersteuning en training. Met TECH360 bieden de ondernemingen die onder de PartsPoint Group werken (Brezan, TC Staadegaard en AD Grossiers) een automotive expertisesysteem voor het garagebedrijf. Inmiddels worden er al zo’n 320 bedrijven en 530 monteurs getraind in de diverse trainingscentra.

Compleet pakket

"Door de komst van deze twee nieuwe grote trainingslocaties, kunnen we nog meer monteurs trainen. Daarnaast trainen we onze klanten in Broek op Langedijk, Sittard en Tynaarlo. Maar het geven van trainingen is slechts één aspect van TECH360: inmiddels hebben we de grootste technische vraagbaak (helpdesk) van Nederland. Onze klanten kunnen hiermee onbeperkt bellen, mailen of WhatsAppen. In combinatie met diepgaande kennis op het gebied van Pass Thru voor inmiddels 20 automerken, remote services en assistentie op locatie faciliteert TECH360 een compleet technisch pakket voor het universele autobedrijf", aldus Paul Greijn (Projectmanager TECH360).