Automotive Insiders over data en aftermarket

De moderne auto zit vol rij-assistentiesystemen en is steeds meer connected. Wat betekent dat voor de autofabrikant en andere stakeholders, zoals merkdealers, leasemaatschappijen en de universele aftermarket?

Automotive Insiders over data en aftermarket

Om deze kwestie draait het op de bijeenkomst van Automotive Insiders van 21 maart. Vier experts belichten, ieder vanuit zijn eigen invalshoek, de actuele stand van zaken en kijken vooruit. Naar een toekomst waarin door toepassing van telematica de fabrikant steeds vaker zelf de (after)markt bewerkt en/of overneemt. Maar niet iedere partij zal zich zomaar gewonnen geven.

Aan het woord komen:

René Seyger, partner bij Roland Berger. Hij analyseert de verhouding tussen de autofabrikant en de leasemaatschappij, belangrijke sturende partijen in de aftermarket. Is een clash onvermijdelijk?

Cor Baltus, CEO Partspoint Holding, bestuurslid van Figiefa en voorzitter afdeling Autovak van RAI Vereniging. De Europese onderdelenkoepel is in een hevige datastrijd verwikkeld met Acea, belangenbehartiger van autofabrikanten. Baltus praat de bezoekers bij.

Arno Onink, ‘onafhankelijk toekomstdenker’. Hij voorziet ingrijpende verschuivingen in de machtsverhoudingen tussen verzekeraars en autofabrikanten. Met de laatste als winnaar. Het hoe en waarom vertelt hij op 21 maart.

Erik Kamps, CEO van dataspecialist Crossyn. Verzamelt, analyseert en verrijkt informatiestromen uit het voertuig. Crossyn was medefinalist in de categorie Services bij de nationale verkiezing Automotive Innovation Award.

Ook al herbergt het moderne voertuig steeds meer nieuwe techniek, één ding verandert niet: de strijd van stakeholders om hun aandeel van de koek.

Meer informatie en aanmelden kan via de website van Automotive Insiders.

Automotive Insiders over data en aftermarket - Automobielmanagement.nl

Automotive Insiders over data en aftermarket

De moderne auto zit vol rij-assistentiesystemen en is steeds meer connected. Wat betekent dat voor de autofabrikant en andere stakeholders, zoals merkdealers, leasemaatschappijen en de universele aftermarket?

Automotive Insiders over data en aftermarket

Om deze kwestie draait het op de bijeenkomst van Automotive Insiders van 21 maart. Vier experts belichten, ieder vanuit zijn eigen invalshoek, de actuele stand van zaken en kijken vooruit. Naar een toekomst waarin door toepassing van telematica de fabrikant steeds vaker zelf de (after)markt bewerkt en/of overneemt. Maar niet iedere partij zal zich zomaar gewonnen geven.

Aan het woord komen:

René Seyger, partner bij Roland Berger. Hij analyseert de verhouding tussen de autofabrikant en de leasemaatschappij, belangrijke sturende partijen in de aftermarket. Is een clash onvermijdelijk?

Cor Baltus, CEO Partspoint Holding, bestuurslid van Figiefa en voorzitter afdeling Autovak van RAI Vereniging. De Europese onderdelenkoepel is in een hevige datastrijd verwikkeld met Acea, belangenbehartiger van autofabrikanten. Baltus praat de bezoekers bij.

Arno Onink, ‘onafhankelijk toekomstdenker’. Hij voorziet ingrijpende verschuivingen in de machtsverhoudingen tussen verzekeraars en autofabrikanten. Met de laatste als winnaar. Het hoe en waarom vertelt hij op 21 maart.

Erik Kamps, CEO van dataspecialist Crossyn. Verzamelt, analyseert en verrijkt informatiestromen uit het voertuig. Crossyn was medefinalist in de categorie Services bij de nationale verkiezing Automotive Innovation Award.

Ook al herbergt het moderne voertuig steeds meer nieuwe techniek, één ding verandert niet: de strijd van stakeholders om hun aandeel van de koek.

Meer informatie en aanmelden kan via de website van Automotive Insiders.