Schaeffler bundelt verkoop onderdelen LuK, INA, FAG, Ruville

Nadat men een testfase heeft doorlopen in diverse landen in Europa, bundelt Schaeffler Automotive Aftermarket de verkoop van de merken LuK, INA en FAG plus de onderdelen van het dochterbedrijf Ruville.

Binnenkort zullen de klanten in de diverse landen te maken krijgen met een centrale organisatie die de verkoop van deze vier merken behandeld. Dat meldt de onderneming via een persbericht.  Dit betekent dat de marketing- en communicatieactiviteiten worden samengevoegd maar er wordt geen merk opgeheven.  Alle vier blijven in de communicatie in beeld. Uit de reorganisatie zal Ruville sterker naar voren komen want dat merk moet marktdekkend op- en uitgebouwd worden.
De aanpassing van de verkoop- en marketingactiviteiten moet in het derde kwartaal worden afgelsoten, zegt Schaeffler Automotive aftermarket. Voor de klanten zou de reorganisatie het voordeel hebben dat zij in een keer toegang hebben tot het complete aftermarket-productportfolio  van het concern.  De klant kan zich gemakkelijker oriënteren en krijgt niet meer met vier verschillende interfaces te maken. (bron: KFZ Betrieb)  

 

 

Schaeffler bundelt verkoop onderdelen LuK, INA, FAG, Ruville - Automobielmanagement.nl

Schaeffler bundelt verkoop onderdelen LuK, INA, FAG, Ruville

Nadat men een testfase heeft doorlopen in diverse landen in Europa, bundelt Schaeffler Automotive Aftermarket de verkoop van de merken LuK, INA en FAG plus de onderdelen van het dochterbedrijf Ruville.

Binnenkort zullen de klanten in de diverse landen te maken krijgen met een centrale organisatie die de verkoop van deze vier merken behandeld. Dat meldt de onderneming via een persbericht.  Dit betekent dat de marketing- en communicatieactiviteiten worden samengevoegd maar er wordt geen merk opgeheven.  Alle vier blijven in de communicatie in beeld. Uit de reorganisatie zal Ruville sterker naar voren komen want dat merk moet marktdekkend op- en uitgebouwd worden.
De aanpassing van de verkoop- en marketingactiviteiten moet in het derde kwartaal worden afgelsoten, zegt Schaeffler Automotive aftermarket. Voor de klanten zou de reorganisatie het voordeel hebben dat zij in een keer toegang hebben tot het complete aftermarket-productportfolio  van het concern.  De klant kan zich gemakkelijker oriënteren en krijgt niet meer met vier verschillende interfaces te maken. (bron: KFZ Betrieb)