Fource maakt oliemerk MPM tot preferred supplier

MPM International Oil Company is vanaf nu preferred supplier van het netwerk van Fource Automotive Source. MPM is het derde oliemerk dat Fource op de plank heeft.

Het netwerk Full Fource bestaat inmiddels uit 85 door Sator-LKQ overgenomen vestigingen plus 48 Full Fource Partner-vestigingen. Door de overname van klanten begin 2014 is Sator direct afnemer van MPM geworden. Deze oliemaatschappij beleverde al jaren onder andere Rijsbergen, GHS Heuts/Slager en VEAM. Tot 2006 is MPM altijd hoofdleverancier geweest van Sator Holding en de werkmaatschappijen.
Het assortiment aan smeermiddelen binnen Fource is met de toevoeging van MPM compleet, aldus directeur Johan van der Hoeven. Het is een aanvulling op het kwaliteitsmerk Valvoline en het budgetmerk Triple QX. Bovendien is de toevoeging van MPM als leverancier ook een verrijking van de kennis over smeermiddelen.  “Met deze stap zijn we een veel completere leverancier geworden”, vindt Van der Hoeven.
Het eigen netwerk van Fource (eigen vestigingen en Full Fource Partners) kan direct van start met een ‘nieuwe strategie’ op olie met de naam Good, Better, Best. MPM staat in dit rijtje voor Better en is daarmee het basismerk in de nieuwe strategie. Het merk heeft een complete productlijn van 350 verschillende producten, waarmee 99 procent van het wereldwijde wagenpark kan worden onderhouden. De merken Valvoline (Best) en TQX (Good) maken de strategie compleet. MPM is vanaf nu beschikbaar via het netwerk van Full Fource. In België en Luxemburg krijgen de klanten de beschikking over MPM-producten via Van Heck Interpieces.

Fource maakt oliemerk MPM tot preferred supplier - Automobielmanagement.nl

Fource maakt oliemerk MPM tot preferred supplier

MPM International Oil Company is vanaf nu preferred supplier van het netwerk van Fource Automotive Source. MPM is het derde oliemerk dat Fource op de plank heeft.

Het netwerk Full Fource bestaat inmiddels uit 85 door Sator-LKQ overgenomen vestigingen plus 48 Full Fource Partner-vestigingen. Door de overname van klanten begin 2014 is Sator direct afnemer van MPM geworden. Deze oliemaatschappij beleverde al jaren onder andere Rijsbergen, GHS Heuts/Slager en VEAM. Tot 2006 is MPM altijd hoofdleverancier geweest van Sator Holding en de werkmaatschappijen.
Het assortiment aan smeermiddelen binnen Fource is met de toevoeging van MPM compleet, aldus directeur Johan van der Hoeven. Het is een aanvulling op het kwaliteitsmerk Valvoline en het budgetmerk Triple QX. Bovendien is de toevoeging van MPM als leverancier ook een verrijking van de kennis over smeermiddelen.  “Met deze stap zijn we een veel completere leverancier geworden”, vindt Van der Hoeven.
Het eigen netwerk van Fource (eigen vestigingen en Full Fource Partners) kan direct van start met een ‘nieuwe strategie’ op olie met de naam Good, Better, Best. MPM staat in dit rijtje voor Better en is daarmee het basismerk in de nieuwe strategie. Het merk heeft een complete productlijn van 350 verschillende producten, waarmee 99 procent van het wereldwijde wagenpark kan worden onderhouden. De merken Valvoline (Best) en TQX (Good) maken de strategie compleet. MPM is vanaf nu beschikbaar via het netwerk van Full Fource. In België en Luxemburg krijgen de klanten de beschikking over MPM-producten via Van Heck Interpieces.