De reviews van Klantenvertellen.nl worden getoond naast de al vertoonde reviews van autobedrijf.tevreden.nl. Fréderique van de Poll, business unit manager van AutoTrack: "Van de klanten leest 61 procent online reviews voordat ze iets kopen. En 72 procent van de consumenten vertrouwen online reviews evenveel als persoonlijke aanbevelingen, zo blijkt uit onderzoek. Met het tonen van klantervaringen van Klantenvertellen spelen wij meer in op de huidige eisen en behoefte van de consumenten. Tegelijkertijd moeten verkopers er alles aan doen en blijven doen om hun online reputatie goed te houden of te verbeteren."
De ervaringen die AutoTrack op de website plaatst, worden door het klantbeoordelingssysteem van Klantenvertellen gegenereerd. Consumenten evalueren de aanschaf van een occasion of een nieuwe auto op basis van vragenlijsten. Deze beoordelingen worden verwerkt in rapportages en getoond op AutoTrack bij het desbetreffende autobedrijf. Hierdoor kunnen andere consumenten een betere inschatting maken van de aanbieder.
AutoTrack is een van de grote autoplatforms voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto’s. De site en mobiele app’s bieden transparante en gecontroleerde informatie, zo claimt AutoTrack.  Het platform AutoTrack is onderdeel van de Persgroep Online Services.

Het bedrijf Klantenvertellen zegt marktleider in Nederland te zijn op het gebied van klantbeoordelingssystemen. De beoordelingssystemen van Klantenvertellen worden in 32 branches gebruikt om de online reputatie te verbeteren.