AM zoekt innovatieve dealerbedrijven

Voor een serie nieuwe artikelen is de redactie van Automobiel Management op zoek naar innovatieve merkdealers en autobedrijven. Meld u nu aan!

AM zoekt innovatieve dealerbedrijven

Innovatie en de merkdealer; het is geen gelukkig huwelijk. Waar de automobielen uitblinken in innovatieve oplossingen, lijkt de vaderlandse retailer te zijn blijven steken in de jaren ’50 met versleten verkooptechnieken en een oubollige klantbeleving.

Het resultaat kennen we allemaal. Klanten zoeken online hun nieuwe wagen uit en beperken het contact met de dealer tot een absoluut minimum. Maar er zijn ook lichtpuntjes. Er zijn dealers die wél nieuwe paden durven te bewandelen. Die experimenteren, falen, opstaan en weer doorgaan.

De redactie van AM is op zoek naar deze dealers. Dealers die zaken anders aanpakken, bijvoorbeeld op het gebied van hun organisatie, sales, aftersales of online. Hoe gaan ze om met leads? Zijn ze actief op social media? Hoe kijkt men naar moderne mobiliteitsvraagstukken van klanten? Hoe is de organisatie daarop ingericht? Op deze en nog meer vragen proberen we antwoord te geven.

Wilt u uw verhaal vertellen aan AM over innovatieve oplossingen die werken voor uw organisatie? Stuur dan een e-mail naar redactie@automobielmanagement.nl zodat we contact kunnen opnemen voor het maken van een afspraak en een interview op locatie! 

AM zoekt innovatieve dealerbedrijven - Automobielmanagement.nl

AM zoekt innovatieve dealerbedrijven

Voor een serie nieuwe artikelen is de redactie van Automobiel Management op zoek naar innovatieve merkdealers en autobedrijven. Meld u nu aan!

AM zoekt innovatieve dealerbedrijven

Innovatie en de merkdealer; het is geen gelukkig huwelijk. Waar de automobielen uitblinken in innovatieve oplossingen, lijkt de vaderlandse retailer te zijn blijven steken in de jaren ’50 met versleten verkooptechnieken en een oubollige klantbeleving.

Het resultaat kennen we allemaal. Klanten zoeken online hun nieuwe wagen uit en beperken het contact met de dealer tot een absoluut minimum. Maar er zijn ook lichtpuntjes. Er zijn dealers die wél nieuwe paden durven te bewandelen. Die experimenteren, falen, opstaan en weer doorgaan.

De redactie van AM is op zoek naar deze dealers. Dealers die zaken anders aanpakken, bijvoorbeeld op het gebied van hun organisatie, sales, aftersales of online. Hoe gaan ze om met leads? Zijn ze actief op social media? Hoe kijkt men naar moderne mobiliteitsvraagstukken van klanten? Hoe is de organisatie daarop ingericht? Op deze en nog meer vragen proberen we antwoord te geven.

Wilt u uw verhaal vertellen aan AM over innovatieve oplossingen die werken voor uw organisatie? Stuur dan een e-mail naar redactie@automobielmanagement.nl zodat we contact kunnen opnemen voor het maken van een afspraak en een interview op locatie!