Michaël Melchior nieuwe Marketing Manager Metalak

Michaël Melchior is de nieuwe Marketing Manager voor Metalak Benelux B.V.

In deze functie moet Melchior de positionering van Metalak als ‘Partner in proces’ gaan verstevigen, onder meer door het verder uitrollen van Metalak Business Support. Met deze tool haalt Metalak meer winst uit het schadeherstelbedrijf door processen te optimaliseren. Daarnaast zal de nieuwe Marketing Manager zich bezighouden met de implementatie van de E-Business strategie.

Michaël Melchior is geen onbekende in de auto(motive)-branche. Zo bekleedde hij ruim tien jaar verschillende Sales & Marketingfuncties bij onder andere J&T Autolease B.V. en GE Fleet Services B.V. 

Reacties

Dat is een felicitatie aan Michael waard, maar zeker ook aan Metalak. Plezierige, capabele man gekozen.

Geplaatst door: JAN ROODERKERK op

Beste Michaël,

Veel succes gewenst!
Er is nog veel te doen in E-business en klanten aan boord houden door een juist support wordt steeds belangrijker ! Al met al een mooie uitdaging!

Geplaatst door: Bert Klomphaar – All-CRM op
Michaël Melchior nieuwe Marketing Manager Metalak - Automobielmanagement.nl

Michaël Melchior nieuwe Marketing Manager Metalak

Michaël Melchior is de nieuwe Marketing Manager voor Metalak Benelux B.V.

In deze functie moet Melchior de positionering van Metalak als ‘Partner in proces’ gaan verstevigen, onder meer door het verder uitrollen van Metalak Business Support. Met deze tool haalt Metalak meer winst uit het schadeherstelbedrijf door processen te optimaliseren. Daarnaast zal de nieuwe Marketing Manager zich bezighouden met de implementatie van de E-Business strategie.

Michaël Melchior is geen onbekende in de auto(motive)-branche. Zo bekleedde hij ruim tien jaar verschillende Sales & Marketingfuncties bij onder andere J&T Autolease B.V. en GE Fleet Services B.V. 

Reacties

Dat is een felicitatie aan Michael waard, maar zeker ook aan Metalak. Plezierige, capabele man gekozen.

Geplaatst door: JAN ROODERKERK op

Beste Michaël,

Veel succes gewenst!
Er is nog veel te doen in E-business en klanten aan boord houden door een juist support wordt steeds belangrijker ! Al met al een mooie uitdaging!

Geplaatst door: Bert Klomphaar – All-CRM op