Lezers van Emerce en bezoekers van verschillende gespecialiseerde websites brachten de meeste stemmen op Van der Schenk uit. De Utrechtse ondernemer concurreerde met 24 andere genomineerden waaronder TomTom, UPC, Wehkamp, Vodafone en Kleertjes.com.
Garageselect.nl is in 2006 begonnen om consumenten en garages bij elkaar te brengen. Mensen kunnen online een afspraak maken bij de garage van hun keuze voor een onderhoudsbeurt en een apk. Dat is op zich niet zo revolutionair, aldus Van der Schenk in Het Financieele Dagblad. ‘Belangrijker is dat mensen ook kunnen zien hoe andere klanten de desbetreffende garage hebben beoordeeld. Die beoordelingen komen doelbewust binnen via een andere website, Garagereview.nl.’
Bij Garageselect zijn zevenhonderd garages aangesloten. Bij de organisatie werkt nu iemand voor 0,1 fte. ‘Wij zijn absoluut winstgevend,’aldus Van der Schenk. ‘Dat komt omdat de hele organisatie door 0,1 fte wordt gerund. Alles is geautomatiseerd, tot en met de facturering.’

Garages betalen een ‘bescheiden abonnementsgeld’ aan Garageselect en een deel van de opbrengsten die zij dankzij de website verdienen.