INDI is het branche-initiatief om de database van de dealer up-to-date te houden. Meer dan achthonderd dealervestigingen zijn aangesloten op INDI. Een schone database is erg belangrijk voor alle interne processen en marketingactiviteiten. Iets wat in dit digitale tijdperk cruciaal is voor het benaderen en behouden van klanten.

Casper Veltkamp van Incadea Nederland: "Wij helpen graag mee om markt-ondersteunende initiatieven te ontwikkelen. Alles wat er voor zorgt dat onze klanten beter bediend worden juichen wij toe, vooral als dit innovatieve oplossingen zijn zoals INDI 2.0".

Mirjam Middelhoven van CDK Global hierover: "Met het groeiende belang van technologie is het up-to-date houden van gegevens belangrijker dan ooit. Slechte data beïnvloeden vele verschillende aspecten van uw bedrijf, waaronder marketing, sales en business development: de drie belangrijke groeigebieden."

INDI 2.0 werkt met een nieuw gebruiksvriendelijk dashboard en ook de frequentie van updaten is groter. Zo kan er wekelijks, dagelijks en in de toekomst zelfs real-time geschoond worden. INDI 2.0 zorgt voor het automatisch verwerken van verhuizingen en autowisselingen, voor correcte schrijfwijze van namen, de juiste KvK-bedrijfsnamen en een koppeling met het overlijdensregister. INDI 2.0 is verder in staat om alle mogelijke door het betreffende merk geaccordeerde databases te ontkoppelen zoals ‘mijn’-omgevingen en alle soorten CRM-pakketten.