AutoTrack integreert ReviewTool voor garagebedrijf

AutoTrack heeft ReviewTool geïntegreerd in zijn website. Met dit gratis instrument van autobedrijf.tevreden.nl kunnen garages hun klanten actief benaderen voor een online beoordeling over de service.

Tevreden.nl kunnen garages hun klanten actief benaderen voor een online beoordeling over de service.

Klantenbeoordelingen zijn volgens Frederique van der Poll, Business Unit Manager van AutoTrack, een krachtig middel om de online conversie en het inzicht in klantbehoefte te verhogen. "Uit onderzoek van Newcom blijkt dat de consument steeds meer behoefte heeft aan objectieve en betrouwbare informatie bij de aanschaf van een nieuwe auto of occasion. Klantenbeoordelingen zorgen voor dit vertrouwen."

Daarnaast vergroten de klantbeoordelingen in de ReviewTool de zichtbaarheid van het autobedrijf in Google. Ook fungeert klantinzicht als middel om de bedrijfsvoering te verbeteren. "Als autobedrijven op basis van de reviews de klantbehoefte meer centraal stellen, zal de loyaliteit toenemen en zullen klanten als ambassadeur van het bedrijf optreden."

Aan de hand van vier onderzoekvragenlijsten achterhaalt ReviewTool een rapportcijfer, review en eventuele aanbevelingen. Alle reviews worden vóór plaatsing op AutoTrack, Carsom en autobedrijf.tevreden.nl gecontroleerd. ReviewTool kan gekoppeld worden aan DMS-systemen zoals CareMail, Driver, Commerce Delta, CarSys en Infomotive.

Reacties

Je hebt nu klanten vertellen,Beste garage,ANWB garagereviews en nu weer deze Reviewtool.
Lekker overzichtelijk en hoeveel komen er nog bij? En straks overal een abonnement van €20,00 per maand?

Geplaatst door: J.M.Bijker op

Beste J.M. Bijker, onze reviewtool is en blijft kosteloos voor klanten van AutoTrack. Mvg.

Geplaatst door: AutoTrack op
AutoTrack integreert ReviewTool voor garagebedrijf - Automobielmanagement.nl

AutoTrack integreert ReviewTool voor garagebedrijf

AutoTrack heeft ReviewTool geïntegreerd in zijn website. Met dit gratis instrument van autobedrijf.tevreden.nl kunnen garages hun klanten actief benaderen voor een online beoordeling over de service.

Tevreden.nl kunnen garages hun klanten actief benaderen voor een online beoordeling over de service.

Klantenbeoordelingen zijn volgens Frederique van der Poll, Business Unit Manager van AutoTrack, een krachtig middel om de online conversie en het inzicht in klantbehoefte te verhogen. "Uit onderzoek van Newcom blijkt dat de consument steeds meer behoefte heeft aan objectieve en betrouwbare informatie bij de aanschaf van een nieuwe auto of occasion. Klantenbeoordelingen zorgen voor dit vertrouwen."

Daarnaast vergroten de klantbeoordelingen in de ReviewTool de zichtbaarheid van het autobedrijf in Google. Ook fungeert klantinzicht als middel om de bedrijfsvoering te verbeteren. "Als autobedrijven op basis van de reviews de klantbehoefte meer centraal stellen, zal de loyaliteit toenemen en zullen klanten als ambassadeur van het bedrijf optreden."

Aan de hand van vier onderzoekvragenlijsten achterhaalt ReviewTool een rapportcijfer, review en eventuele aanbevelingen. Alle reviews worden vóór plaatsing op AutoTrack, Carsom en autobedrijf.tevreden.nl gecontroleerd. ReviewTool kan gekoppeld worden aan DMS-systemen zoals CareMail, Driver, Commerce Delta, CarSys en Infomotive.

Reacties

Je hebt nu klanten vertellen,Beste garage,ANWB garagereviews en nu weer deze Reviewtool.
Lekker overzichtelijk en hoeveel komen er nog bij? En straks overal een abonnement van €20,00 per maand?

Geplaatst door: J.M.Bijker op

Beste J.M. Bijker, onze reviewtool is en blijft kosteloos voor klanten van AutoTrack. Mvg.

Geplaatst door: AutoTrack op