Finnik voegt twee kenteken apps samen

De apps ‘Kenteken Opzoeken’ en ‘iKenteken’ gaan nu samen in één app: de ‘Finnik kenteken-app’.

Finnik voegt twee kenteken apps samen

Deze geüpdatete versie biedt naast de informatie uit de bestaande apps nieuwe functies. Zoals checken hoe vaak je eigen auto wordt gespot, de huidige inruilwaarde en de status van het kenteken.

Finnik, dat jaarlijks 33 miljoen autorapporten voor consumenten maakt, biedt met deze geüpdatete app ‘een totaaloverzicht aan relevante auto-informatie’, zo zegt het bedrijf dat onderdeel uitmaakt van dataleverancier VWE.

De app is bedoeld voor mensen die op zoek zijn naar een (andere) auto of meer willen weten over hun eigen auto. Er is zodoende altijd een mobiele informatiebron bij de hand. Volgens Thomas Edens, algemeen directeur van Finnik, staat een gebruiker sterker in zijn schoenen bij de koop of verkoop van een gebruikte auto. De ‘autoleek’ is met de beschikbare kennis van een auto veel beter voorbereid bij de aankoop van een auto.

Populariteit spotten groeit in 2016 met 7 miljoen

Elke keer als een autorapport wordt opgevraagd voor een kenteken is dat een spot. Hoe vaker een auto wordt gespot, hoe gewilder de auto dus is onder autokopers. Dat auto’s spotten populair is, is duidelijk te zien aan de 33 miljoen autorapporten die in 2015 zijn opgevraagd. Finnik verwacht in 2016 met een groei van 7 miljoen zo’n 40 miljoen spots te halen.

De app is beschikbaar voor zowel Android als IOS.

 

Finnik voegt twee kenteken apps samen - Automobielmanagement.nl

Finnik voegt twee kenteken apps samen

De apps ‘Kenteken Opzoeken’ en ‘iKenteken’ gaan nu samen in één app: de ‘Finnik kenteken-app’.

Finnik voegt twee kenteken apps samen

Deze geüpdatete versie biedt naast de informatie uit de bestaande apps nieuwe functies. Zoals checken hoe vaak je eigen auto wordt gespot, de huidige inruilwaarde en de status van het kenteken.

Finnik, dat jaarlijks 33 miljoen autorapporten voor consumenten maakt, biedt met deze geüpdatete app ‘een totaaloverzicht aan relevante auto-informatie’, zo zegt het bedrijf dat onderdeel uitmaakt van dataleverancier VWE.

De app is bedoeld voor mensen die op zoek zijn naar een (andere) auto of meer willen weten over hun eigen auto. Er is zodoende altijd een mobiele informatiebron bij de hand. Volgens Thomas Edens, algemeen directeur van Finnik, staat een gebruiker sterker in zijn schoenen bij de koop of verkoop van een gebruikte auto. De ‘autoleek’ is met de beschikbare kennis van een auto veel beter voorbereid bij de aankoop van een auto.

Populariteit spotten groeit in 2016 met 7 miljoen

Elke keer als een autorapport wordt opgevraagd voor een kenteken is dat een spot. Hoe vaker een auto wordt gespot, hoe gewilder de auto dus is onder autokopers. Dat auto’s spotten populair is, is duidelijk te zien aan de 33 miljoen autorapporten die in 2015 zijn opgevraagd. Finnik verwacht in 2016 met een groei van 7 miljoen zo’n 40 miljoen spots te halen.

De app is beschikbaar voor zowel Android als IOS.