Actieauto.nl: vijfduizend acties in tien jaar

Actieauto.nl, informatiekanaal voor aanbiedingen van nieuwe auto’s, bestaat in 2015 tien jaar en verwacht later dit jaar zijn vijfduizendste actie te hebben.

Actieauto.nl is een partnerschap van informatieplatform AutoWeek en kennisbureau Aumacon. Aanvankelijk werden alleen importeursacties vertoond. "Dealers gaan echter steeds zelfstandiger te werk", zegt sitemanager Ellie Guijt. "Vandaar dat we zo’n zeven jaar geleden dealeracties hebben toegevoegd, direct gevolgd door de aanvulling van bestelauto-acties."

Inmiddels bestrijkt Actieauto.nl het volledige actieaanbod van de belangrijkste merken en dealers in Nederland. "Dagelijks kunnen wij de consument gedetailleerde informatie bieden over ruim 150 actuele acties om de aanschaf van een nieuwe auto nóg aantrekkelijker te maken. De acties worden maandelijks bekeken door gemiddeld 35 duizend unieke bezoekers."  De allernieuwste actie is een vast onderdeel van de AutoWeek nieuwsbrief; sinds kort is Actieauto.nl ook op Twitter te vinden. In de loop van dit jaar volgen verdere uitbreidingen.

In tien jaar Actieauto.nl zijn tot en met gisteren 4.952 verschillende verkoopacties vertoond. "De meest spectaculaire" was volgens Guijt een dealeractie waarbij de koper van een Renault Espace als cadeau een Twingo kreeg. Die actie haalde het televisiejournaal. De meeste acties betreffen echter speciaal uitgeruste modellen, al dan niet in combinatie met (gedeeltelijk) uitgestelde betaling. "Door het goedkope geld en de toegenomen spaarzin bij de consumenten zien we dat acties waarin aantrekkelijke financieringsvoorwaarden verwerkt zijn het steeds beter doen."   

Actieauto.nl: vijfduizend acties in tien jaar - Automobielmanagement.nl

Actieauto.nl: vijfduizend acties in tien jaar

Actieauto.nl, informatiekanaal voor aanbiedingen van nieuwe auto’s, bestaat in 2015 tien jaar en verwacht later dit jaar zijn vijfduizendste actie te hebben.

Actieauto.nl is een partnerschap van informatieplatform AutoWeek en kennisbureau Aumacon. Aanvankelijk werden alleen importeursacties vertoond. "Dealers gaan echter steeds zelfstandiger te werk", zegt sitemanager Ellie Guijt. "Vandaar dat we zo’n zeven jaar geleden dealeracties hebben toegevoegd, direct gevolgd door de aanvulling van bestelauto-acties."

Inmiddels bestrijkt Actieauto.nl het volledige actieaanbod van de belangrijkste merken en dealers in Nederland. "Dagelijks kunnen wij de consument gedetailleerde informatie bieden over ruim 150 actuele acties om de aanschaf van een nieuwe auto nóg aantrekkelijker te maken. De acties worden maandelijks bekeken door gemiddeld 35 duizend unieke bezoekers."  De allernieuwste actie is een vast onderdeel van de AutoWeek nieuwsbrief; sinds kort is Actieauto.nl ook op Twitter te vinden. In de loop van dit jaar volgen verdere uitbreidingen.

In tien jaar Actieauto.nl zijn tot en met gisteren 4.952 verschillende verkoopacties vertoond. "De meest spectaculaire" was volgens Guijt een dealeractie waarbij de koper van een Renault Espace als cadeau een Twingo kreeg. Die actie haalde het televisiejournaal. De meeste acties betreffen echter speciaal uitgeruste modellen, al dan niet in combinatie met (gedeeltelijk) uitgestelde betaling. "Door het goedkope geld en de toegenomen spaarzin bij de consumenten zien we dat acties waarin aantrekkelijke financieringsvoorwaarden verwerkt zijn het steeds beter doen."