Automotive Trade Show van 7 t/m 10 september

De Automotive Trade Show wordt verschoven van de derde aprilweek naar 7 tot en met 10 september.

Het aantal inschrijvingen uit enkele marktsegmenten bleef volgens organisator Dirk Brink achter bij de verwachtingen, waardoor in april (13 t/m 16) geen volledig expositieprogramma kon worden gegarandeerd. "We waren al een behoorlijk eind op streek, maar uiteindelijk hebben we in overleg met Jaarbeurs Utrecht besloten om de beurs te verschuiven naar het najaar. Compleetheid van het aanbod op de beursvloer staat bij ons voorop. Je wilt natuurlijk wel aan de verwachtingen kunnen voldoen." Momenteel vinden er met diverse instanties en bedrijven, waarvan deelname in april niet mogelijk bleek, besprekingen plaats voor deelname aan de Automotive Trade Show in het najaar.

Bijkomend voordeel vindt Brink dat de voorbereiding op de beurs nu niet meer gelijk loopt met de AutoRAI 2015. "Automotive Trade Show richt zich immers hoofdzakelijk op directeuren en eindbeslissers uit de automotive branche. Een doelgroep die ook de AutoRAI zal willen bezoeken." Ook diverse bedrijven, die zich vanaf 16 april gaan presenteren in Amsterdam hebben door de verschuiving de mogelijkheid om deel te nemen aan de beurs, die een platform wil zijn voor producenten, importeurs en leveranciers met landelijke dekking uit de Benelux.

 

Automotive Trade Show van 7 t/m 10 september - Automobielmanagement.nl

Automotive Trade Show van 7 t/m 10 september

De Automotive Trade Show wordt verschoven van de derde aprilweek naar 7 tot en met 10 september.

Het aantal inschrijvingen uit enkele marktsegmenten bleef volgens organisator Dirk Brink achter bij de verwachtingen, waardoor in april (13 t/m 16) geen volledig expositieprogramma kon worden gegarandeerd. "We waren al een behoorlijk eind op streek, maar uiteindelijk hebben we in overleg met Jaarbeurs Utrecht besloten om de beurs te verschuiven naar het najaar. Compleetheid van het aanbod op de beursvloer staat bij ons voorop. Je wilt natuurlijk wel aan de verwachtingen kunnen voldoen." Momenteel vinden er met diverse instanties en bedrijven, waarvan deelname in april niet mogelijk bleek, besprekingen plaats voor deelname aan de Automotive Trade Show in het najaar.

Bijkomend voordeel vindt Brink dat de voorbereiding op de beurs nu niet meer gelijk loopt met de AutoRAI 2015. "Automotive Trade Show richt zich immers hoofdzakelijk op directeuren en eindbeslissers uit de automotive branche. Een doelgroep die ook de AutoRAI zal willen bezoeken." Ook diverse bedrijven, die zich vanaf 16 april gaan presenteren in Amsterdam hebben door de verschuiving de mogelijkheid om deel te nemen aan de beurs, die een platform wil zijn voor producenten, importeurs en leveranciers met landelijke dekking uit de Benelux.