Award: Toyota klantvriendelijkste organisatie Nederland

Toyota is de overall winnaar van de Customer Centric DNA Award 2015. Daarmee is Toyota volgens consultancybureau Bearingpoint – de initiatiefnemer van de award – het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.

Het is voor Toyota de vierde achtereenvolgende keer dat het de award in ontvangst mocht nemen in de categorie ‘Automotive’ en de tweede keer dat Toyota ‘Overall’ winnaar is.

Toyota nam de Customer Centric DNA Award (CCDNA) eerder deze week een ontvangst tijdens een ceremonie in Utrecht. Er werden in elf categorieën bedrijven onderscheiden. Het onderzoek dat dient als basis voor de Customer Centric DNA Award 2015 werd uitgevoerd door DVJ Insights. Dit keer verleenden elfduizend klanten van in totaal 96 bedrijven hun medewerking. Het onderzoek richtte zich op de hoofdthema’s: webcare, advocacy, trust, employee behavior, process quality en service consistence. Extra thema’s waren dit keer: brand association en brand experience.

Uit de resultaten blijkt dat Toyota van alle deelnemende bedrijven het best in staat is de klant centraal te stellen, zowel offline als online. De Customer Centric DNA Award is elf jaar geleden voor het eerst uitgereikt.

Award: Toyota klantvriendelijkste organisatie Nederland - Automobielmanagement.nl

Award: Toyota klantvriendelijkste organisatie Nederland

Toyota is de overall winnaar van de Customer Centric DNA Award 2015. Daarmee is Toyota volgens consultancybureau Bearingpoint – de initiatiefnemer van de award – het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.

Het is voor Toyota de vierde achtereenvolgende keer dat het de award in ontvangst mocht nemen in de categorie ‘Automotive’ en de tweede keer dat Toyota ‘Overall’ winnaar is.

Toyota nam de Customer Centric DNA Award (CCDNA) eerder deze week een ontvangst tijdens een ceremonie in Utrecht. Er werden in elf categorieën bedrijven onderscheiden. Het onderzoek dat dient als basis voor de Customer Centric DNA Award 2015 werd uitgevoerd door DVJ Insights. Dit keer verleenden elfduizend klanten van in totaal 96 bedrijven hun medewerking. Het onderzoek richtte zich op de hoofdthema’s: webcare, advocacy, trust, employee behavior, process quality en service consistence. Extra thema’s waren dit keer: brand association en brand experience.

Uit de resultaten blijkt dat Toyota van alle deelnemende bedrijven het best in staat is de klant centraal te stellen, zowel offline als online. De Customer Centric DNA Award is elf jaar geleden voor het eerst uitgereikt.