"Ik denk dat we er in geslaagd zijn om wederom een beurs van kwaliteit en variëteit neer te zetten", zegt beursmanager Femke Beekink. "We hebben veel aandacht besteed aan de aankleding van ClassicsNL. Daarnaast zijn we er samen met – en dankzij – onze deelnemers in geslaagd om de beurs weer naar een hoger niveau te tillen. We hebben deze editie opvallend veel bezoekers vanuit het midden van het land mogen verwelkomen. Om dit voor elkaar te krijgen hebben we in de aanloop naar de beurs een gevarieerd, nationaal mediaprogramma uitgevoerd en hiermee veel media-exposure gegenereerd. De liefhebbers hebben het opgepikt en zijn in groten getale – en vanuit heel het land – naar Leeuwarden gekomen. Én met succes: Bij menig deelnemer hebben we een ‘verkocht’ bordje op de klassieker zien staan." aldus Beekink.
Niet tevreden
"Ondanks de bescheiden groei zijn we nog niet helemaal tevreden", aldus een ambitieuze Femke Beekink. "We denken dat er nog veel meer uit deze beurs gehaald kan worden en geloven in de potentie er van. De organisatie zal dan ook evalueren met de deelnemers én bezoekers om van de vierde editie een nog groter succes te maken".