Schadesturing bij berging en pech vertrouwd en eenvoudig geregeld

Betaalbare pechhulp- of mobiliteitsservice is één van de belangrijkste instrumenten om klanten aan uw bedrijf te binden. Zeker in een tijd dat klantentrouw afneemt en de concurrentie in de onderhouds- en reparatiemarkt toeneemt.

AA-team

AA-team is een onafhankelijke alarmcentrale  die zeer klantgericht en op ondernemersniveau de schade- en of niet-repareerbare pechmeldingen direct naar uw eigen netwerk of uw eigen werkplaats stuurt. Dit doen wij ook voor de nummers 1 en 3  van de verkiezing Autobedrijf van het Jaar 2013/2014 en vier halve finalisten, voor zes van de tien dus. Er bestaat een mogelijkheid tot een flexibele invulling van de voorwaarden. Dit kan op klantniveau en optioneel ook per kenteken.

 

Voordeel voor u:

  • Eén loket voor afhandeling van pech- en schadehulp in binnen- en buitenland
  • Waarborg voor kwaliteit en onafhankelijk advies middels uniek RayonWaarderingSysteem
  • Private label mobiliteitspassen en telefoonopname
  • Real time monitoring van aanmeldingen, stalling en meldingen
  • API databasekoppelingen via webserver
  • AlarmPlatform met 480 telefoonlijnen. Klaar voor E-call en B-call

Zelf verzekerd op weg met AA-team

 

AA-team, voluit Auto-Assistentie-team, is in 2004 opgericht. Het idee was simpel. Waarom betalen automobilisten jaarlijks forse premies om de kans op pech te verzekeren? Een kans die volgens onderzoek van de consumentenbond slechts acht procent bedraagt en waarbij de werkelijke kosten, áls men dan een keer pech krijgt, goed zijn te overzien. Een nieuwe band kost al snel meer. Maar zonder pechhulpverzekering was het in 2004 erg lastig adequate hulp te krijgen als het toch een keer nodig was. Daarom heeft AA-team haar dienstverlening verder ontwikkeld voor het autobedrijf.

 

Het principe

AA-team werkt op basis van daadwerkelijk gemaakte kosten die open en transparant zijn. Zo is pechhulpverlening aantoonbaar en aanzienlijk voordeliger voor uw bedrijf in vergelijk met een verzekerde vorm. Een belangrijk uitgangspunt daarbij is wel dat deze service verstrekt of verkocht wordt aan klanten die hun auto bij uw autobedrijf op reguliere basis laten onderhouden en repareren.  Voor klanten die  geen regulier onderhoud bij u laten uitvoeren maar wel de APK heeft AA-team een Fair Use Policy abonnement.

 

Slagingspercentage

AA-team heeft de afgelopen jaren met zorg een landelijk netwerk van  regionale pechhulpverleners samengesteld. Bij de selectie van partners staan snelheid en kwaliteit centraal. Van de kleine reparaties kunnen 99,3 procent van de gestrande klanten binnen drie uren hun weg weer  vervolgen in hun eigen auto.

 

Pechhulp Locatie App

Klanten met pech kunnen via een app met één druk op de knop bellen én hun huidige locatie doorzenden naar het AA-High-tech AlarmPlatform. Deze zendt de pechlocatie direct door en belt gelijktijdig naar het voorgeprogrammeerde regioalarmnummer van onze (lokale) assistentieverlener.

 

Europahulp

Meldingen komen in Nederland binnen bij de alarmcentrale van AA-team en worden via een netwerk van collegiale alarmcentrales afgehandeld. Uw klant kan daaarom ook in het buitenland rekenen op een Nederlandstalige alarmcentrale. Wel zo prettig.

 

Collectieve dekking

AA-team heeft een collectief opgezet onder de naam AA-team Global Mobility Assistance LLP. Dit is een bewezen betrouwbaar alternatief voor een verzekering, maar dan voordeliger. Want er is een direct belang voor alle deelnemers om de kosten laag te houden.

 

Meer weten?

Bel 088-112.112.9 of kijk op http://www.aa-team.nl/

Schadesturing bij berging en pech vertrouwd en eenvoudig geregeld - Automobielmanagement.nl

Schadesturing bij berging en pech vertrouwd en eenvoudig geregeld

Betaalbare pechhulp- of mobiliteitsservice is één van de belangrijkste instrumenten om klanten aan uw bedrijf te binden. Zeker in een tijd dat klantentrouw afneemt en de concurrentie in de onderhouds- en reparatiemarkt toeneemt.

AA-team

AA-team is een onafhankelijke alarmcentrale  die zeer klantgericht en op ondernemersniveau de schade- en of niet-repareerbare pechmeldingen direct naar uw eigen netwerk of uw eigen werkplaats stuurt. Dit doen wij ook voor de nummers 1 en 3  van de verkiezing Autobedrijf van het Jaar 2013/2014 en vier halve finalisten, voor zes van de tien dus. Er bestaat een mogelijkheid tot een flexibele invulling van de voorwaarden. Dit kan op klantniveau en optioneel ook per kenteken.

 

Voordeel voor u:

  • Eén loket voor afhandeling van pech- en schadehulp in binnen- en buitenland
  • Waarborg voor kwaliteit en onafhankelijk advies middels uniek RayonWaarderingSysteem
  • Private label mobiliteitspassen en telefoonopname
  • Real time monitoring van aanmeldingen, stalling en meldingen
  • API databasekoppelingen via webserver
  • AlarmPlatform met 480 telefoonlijnen. Klaar voor E-call en B-call

Zelf verzekerd op weg met AA-team

 

AA-team, voluit Auto-Assistentie-team, is in 2004 opgericht. Het idee was simpel. Waarom betalen automobilisten jaarlijks forse premies om de kans op pech te verzekeren? Een kans die volgens onderzoek van de consumentenbond slechts acht procent bedraagt en waarbij de werkelijke kosten, áls men dan een keer pech krijgt, goed zijn te overzien. Een nieuwe band kost al snel meer. Maar zonder pechhulpverzekering was het in 2004 erg lastig adequate hulp te krijgen als het toch een keer nodig was. Daarom heeft AA-team haar dienstverlening verder ontwikkeld voor het autobedrijf.

 

Het principe

AA-team werkt op basis van daadwerkelijk gemaakte kosten die open en transparant zijn. Zo is pechhulpverlening aantoonbaar en aanzienlijk voordeliger voor uw bedrijf in vergelijk met een verzekerde vorm. Een belangrijk uitgangspunt daarbij is wel dat deze service verstrekt of verkocht wordt aan klanten die hun auto bij uw autobedrijf op reguliere basis laten onderhouden en repareren.  Voor klanten die  geen regulier onderhoud bij u laten uitvoeren maar wel de APK heeft AA-team een Fair Use Policy abonnement.

 

Slagingspercentage

AA-team heeft de afgelopen jaren met zorg een landelijk netwerk van  regionale pechhulpverleners samengesteld. Bij de selectie van partners staan snelheid en kwaliteit centraal. Van de kleine reparaties kunnen 99,3 procent van de gestrande klanten binnen drie uren hun weg weer  vervolgen in hun eigen auto.

 

Pechhulp Locatie App

Klanten met pech kunnen via een app met één druk op de knop bellen én hun huidige locatie doorzenden naar het AA-High-tech AlarmPlatform. Deze zendt de pechlocatie direct door en belt gelijktijdig naar het voorgeprogrammeerde regioalarmnummer van onze (lokale) assistentieverlener.

 

Europahulp

Meldingen komen in Nederland binnen bij de alarmcentrale van AA-team en worden via een netwerk van collegiale alarmcentrales afgehandeld. Uw klant kan daaarom ook in het buitenland rekenen op een Nederlandstalige alarmcentrale. Wel zo prettig.

 

Collectieve dekking

AA-team heeft een collectief opgezet onder de naam AA-team Global Mobility Assistance LLP. Dit is een bewezen betrouwbaar alternatief voor een verzekering, maar dan voordeliger. Want er is een direct belang voor alle deelnemers om de kosten laag te houden.

 

Meer weten?

Bel 088-112.112.9 of kijk op http://www.aa-team.nl/