Vanaf 28 juni bezoekt het Autobandenpartner promoteam in een paar dagen tijd minimaal 20 vestigingen van TanQyou. Terwijl de consument zijn pitstop maakt voor brandstof, checkt een team van Autobandenpartner (een concept van onderdelenleverancier Fource) middels een optische controle de bandenstaat. Hij krijgt hiervan een taxatierapport, eventuele aanbevelingen en een kraskaart om ook nog eens kans te maken op mooie prijzen. Om de actie kracht bij te zetten is een video opgenomen met ambassadeurs van beide merken: coureur Tim Coronel namens Autobandenpartner en weerman Piet Paulusma namens TanQyou.
800 garages
Inmiddels zijn ruim 800 garages aangesloten bij het vorig jaar gelanceerde Autobandenpartner. Door garages te voorzien van marketingmaterialen en – campagnes wordt er hard gewerkt aan de naamsbekendheid van het concept. De roadshow en samenwerking met TanQyou vormt hierin de volgende stap.
Meer lading
Ook voor de garagist zelf krijgt het concept steeds meer lading, meldt het bedrijf in een verklaring. Onlangs zijn de eerste exclusieve trainingen gepresenteerd. Hiermee zorgt Autobandenpartner ervoor dat elke aangesloten garage helemaal up to date is op zowel technisch als commercieel vlak en maximale ondersteuning kan bieden aan zijn klant.
Lees ook:
Autobandenpartner: ‘Wij bieden de oplossing voor de complexe bandenmarkt’