AutoCrew, no-nonsense

De garageformules AutoCrew biedt lokale garagehouders de gereedschappen om zich te profileren in eigen stad of dorp én toegang tot de technische kennisbank van Bosch. “Boven alles behoudt de ondernemer zijn eigen identiteit.”

AutoCrew, no-nonsense

Roelof Kuipers, conceptmanager AutoCrew Benelux, benadrukt dat de formule soft franchise is. "Je mag alles, maar hoeft niet heel veel." Voor een dergelijke opzet is veel belangstelling bij garagehouders. "Je merkt dat veel ondernemers denken vanuit de techniek, waarbij de werkplaats het hart van het bedrijf is. Ze willen in hun eigen stad of dorp aan de weg timmeren met APK, reparatie en onderhoud. AutoCrew helpt om meer te halen uit hun core business."

De toekomst in huis

Bij AutoCrew weten ze dat ook lokale ondernemers op moeten schakelen om ook in de toekomst de werkplaats vol te hebben. "Met AutoCrew haalt de garagehouder die kennis in huis. Al onze leden beschikken sinds kort over een eigen website in AutoCrew-uitstraling. Ze kunnen die heel eenvoudig personaliseren met eigen acties, promoties, specialismen, enz."

Voor ondernemers die via internet aan de weg willen timmeren, helpt AutoCrew ook bij zoekmachineoptimalisatie. "We staan aan het begin van de toekomst. Het overgrote deel van de potentiële klanten oriënteert zich via het internet", weet Roelof Kuipers.

Volgens een ‘à la carte‘ keuzemenu staat de aangesloten garagebedrijven ook een heel scala aan marketinguitingen ter beschikking: direct mails, APK mailings, verhuisbericht, folders, posters, enz. "Deze diensten worden aangeboden door externe marketingpartners die door ons zijn geselecteerd. De ondernemer mag zelf besluiten of hij deze promotiemiddelen in wil zetten en aan welke uitingen hij de prioriteit geeft. Die vrijheid is heel typisch voor AutoCrew."

Technische ondersteuning

Aansluiten bij AutoCrew geeft de garagehouder ook toegang tot de technische kennisbank van Bosch. "Leden benoemen onze technische ondersteuning als één van de belangrijkste voordelen", aldus de conceptmanager. Concreet betekent het toegang tot technische kennis en data, de mogelijkheid om trainingen te volgen en Bosch-werkplaatsapparatuur aan te schaffen. "Wij bieden de ondernemer waar hij echt behoefte aan heeft. AutoCrew is een no-nonsense garageformule."

Dat ook de automobilist de AutoCrew-formule waardeert, werd duidelijk tijdens de Verkiezing Autobedrijf van het Jaar, een initiatief van Bovag Onafhankelijke Autobedrijven. Eén van de aangesloten bedrijven reikte tot de halve finale. "Het onderstreept maar eens hoeveel vertrouwen automobilisten in AutoCrew hebben. Ze zijn ervan overtuigd dat ze tegen een goede prijs hun auto kunnen laten onderhouden."

 

AutoCrew wil naar 170

Bij AutoCrew heerst een gezonde expansiedrift. De teller staan nu op 142 leden en de ambitie is om voor het einde van dit jaar et aantal aangesloten garagebedrijven te laten groeien tot 170. "We streven naar een zo goed mogelijk geografische dekking", vertelt Roelof Kuipers, conceptmanager AutoCrew Benelux. "Samen met onze grossiers zullen we de komende maanden aan de slag gaan om deze groei waar te maken."

AutoCrew, no-nonsense - Automobielmanagement.nl

AutoCrew, no-nonsense

De garageformules AutoCrew biedt lokale garagehouders de gereedschappen om zich te profileren in eigen stad of dorp én toegang tot de technische kennisbank van Bosch. “Boven alles behoudt de ondernemer zijn eigen identiteit.”

AutoCrew, no-nonsense

Roelof Kuipers, conceptmanager AutoCrew Benelux, benadrukt dat de formule soft franchise is. "Je mag alles, maar hoeft niet heel veel." Voor een dergelijke opzet is veel belangstelling bij garagehouders. "Je merkt dat veel ondernemers denken vanuit de techniek, waarbij de werkplaats het hart van het bedrijf is. Ze willen in hun eigen stad of dorp aan de weg timmeren met APK, reparatie en onderhoud. AutoCrew helpt om meer te halen uit hun core business."

De toekomst in huis

Bij AutoCrew weten ze dat ook lokale ondernemers op moeten schakelen om ook in de toekomst de werkplaats vol te hebben. "Met AutoCrew haalt de garagehouder die kennis in huis. Al onze leden beschikken sinds kort over een eigen website in AutoCrew-uitstraling. Ze kunnen die heel eenvoudig personaliseren met eigen acties, promoties, specialismen, enz."

Voor ondernemers die via internet aan de weg willen timmeren, helpt AutoCrew ook bij zoekmachineoptimalisatie. "We staan aan het begin van de toekomst. Het overgrote deel van de potentiële klanten oriënteert zich via het internet", weet Roelof Kuipers.

Volgens een ‘à la carte‘ keuzemenu staat de aangesloten garagebedrijven ook een heel scala aan marketinguitingen ter beschikking: direct mails, APK mailings, verhuisbericht, folders, posters, enz. "Deze diensten worden aangeboden door externe marketingpartners die door ons zijn geselecteerd. De ondernemer mag zelf besluiten of hij deze promotiemiddelen in wil zetten en aan welke uitingen hij de prioriteit geeft. Die vrijheid is heel typisch voor AutoCrew."

Technische ondersteuning

Aansluiten bij AutoCrew geeft de garagehouder ook toegang tot de technische kennisbank van Bosch. "Leden benoemen onze technische ondersteuning als één van de belangrijkste voordelen", aldus de conceptmanager. Concreet betekent het toegang tot technische kennis en data, de mogelijkheid om trainingen te volgen en Bosch-werkplaatsapparatuur aan te schaffen. "Wij bieden de ondernemer waar hij echt behoefte aan heeft. AutoCrew is een no-nonsense garageformule."

Dat ook de automobilist de AutoCrew-formule waardeert, werd duidelijk tijdens de Verkiezing Autobedrijf van het Jaar, een initiatief van Bovag Onafhankelijke Autobedrijven. Eén van de aangesloten bedrijven reikte tot de halve finale. "Het onderstreept maar eens hoeveel vertrouwen automobilisten in AutoCrew hebben. Ze zijn ervan overtuigd dat ze tegen een goede prijs hun auto kunnen laten onderhouden."

 

AutoCrew wil naar 170

Bij AutoCrew heerst een gezonde expansiedrift. De teller staan nu op 142 leden en de ambitie is om voor het einde van dit jaar et aantal aangesloten garagebedrijven te laten groeien tot 170. "We streven naar een zo goed mogelijk geografische dekking", vertelt Roelof Kuipers, conceptmanager AutoCrew Benelux. "Samen met onze grossiers zullen we de komende maanden aan de slag gaan om deze groei waar te maken."