Directeur Wijnand Akkerman is blij met de waardering. "Ik vind het heel mooi dat we de titel hebben geprolongeerd. En wat ik nog mooier vind is dat deze waardering komt van onze klanten. Zij geven vooral aan heel tevreden te zijn over onze persoonlijke dienstverlening."

Klanttevredenheid
WagenPlan zet vol in op het verbeteren van de klanttevredenheid. Akkerman wijst op aanvullend onderzoek, uitgevoerd door een extern bureau. "Dat heeft gesprekken gevoerd met een aantal van onze klanten, onder meer over wat zij het belangrijkst vinden binnen onze dienstverlening." De klantenkring is blij dat WagenPlan mobiliteit op een duurzame manier invult, luidde een conclusie. "Maar onze klanten zijn nog beter te spreken over onze persoonlijke dienstverlening", benadrukt Akkerman. "Ze laten bijvoorbeeld weten dat ze snel de juiste medewerker aan de telefoon krijgen als ze contact met ons opnemen. Vragen worden snel beantwoord en een aangevraagde offerte is snel in huis, vinden ze. Als er een keer iets niet helemaal goed gaat, dan wordt dat volgens onze klanten snel en correct opgelost. Dat is een mooie pluim voor onze enthousiaste, behulpzame medewerkers."

Inspelen op marktontwikkelingen
WagenPlan streeft voor haar klantenkring naar een maximaal rendement op mobiliteit. Akkerman: "Daarbij draait het om meer dan de invulling van het wagenpark, competitieve tarieven en persoonlijke klantondersteuning. Wij spelen bijvoorbeeld voortdurend in op ontwikkelingen in de mobiliteitsmarkt. Denk aan de transitie van ‘bezit’ naar ‘gebruik’ en de opkomst van deelauto’s. Een ander voorbeeld is privélease. Wagenplan was één van de eerste leasemaatschappijen met het Keurmerk Private Lease. We hebben ons privélease-programma inmiddels verder ontwikkeld en we bieden een breder assortiment auto’s aan."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding