Aan het woord is manager automotive Johan van den Hatert, die de toekomst voor TAB zonnig inziet.
"We zijn importeur van het merk TAB uit Slovenië. Deze fabrikant produceert nu ruim 4,8 miljoen accu’s per jaar. TAB levert via PSA Frankrijk voor het after sales-kanaal van de merken Peugeot en Citroën. In Nederland zien we dat er nog ruimte voor ons is voor een verdere uitbereiding in de aftermarket. Daarom werken we nu hard aan een nieuwe website en nieuwe catalogi en staan we veel op beurzen en evenementen om zodoende stapsgewijs onze naam en die van TAB verder bekend te maken."

Vindbaarheid
"Vooral de website is een belangrijk instrument om onze vindbaarheid te vergroten zodat we uiteindelijk in plaats van koude acquisitie te plegen juist zelf door de klanten worden gevonden. Daar investeren we op dit moment veel tijd, geld en energie in. Wij zijn ons er heel goed van bewust dat een aantal zeer grote partijen actief is in het leveren van auto-onderdelen, maar er is ondanks dat nog veel potentie in de markt. Een sterk punt van ons is dat we veel speciale producten in huis hebben die we snel kunnen leveren. Ons merk TAB heeft tevens accu’s voor truck, bus en motorfiets. Het is ons doel om op korte termijn ons huidige netwerk verder uit te bereiden, zodat wij een nog betere fysieke landelijke dekking verkrijgen. Met ons brede productpallet, ruime ervaring in de batterijwereld en een goed serviceteam hebben we daar een solide basis voor."