Met AutoManager het verschil maken

“Lead management is zo essentieel voor een modern autobedrijf dat je niet snapt waarom dit nog zo onderbelicht is gebleven.” Maarten Bekkers en zijn team van BiZZ NiZZ software ontwikkelden vanuit die verbazing slimme software om online leads te begeleiden. “Met AutoManager kun je het verschil maken in een wereld van gelijkaardigheid.”

Dankzij internet is heel Nederland de showroom voor wie op jacht is naar een auto. Toont een websitebezoeker via een mailtje of invulformulier interesse in een auto uit je voorraad, dan is de kans groot dat naar een concullega een vergelijkbare reactie is verstuurd op een vergelijkbare auto. "De snelheid in de opvolging van de lead is essentieel om het verschil te maken ten opzichte van je concurrent", benadrukt Maarten Bekkers, general manager van BiZZ NiZZ Software. "We leven in een tijd met connected consumers, die de kracht van de digitale middelen kennen én gebruiken. Als autobedrijf zal je je daarbij moeten aansluiten om succesvol te zijn." 

Verkoopkans

AutoManager helpt autobedrijven omdat iedere lead in een centrale administratie terecht komt, zodat de verkoopkans nooit uit het oog wordt verloren. "Uiteraard is de status per lead te zien, maar de software kijkt ook naar het grote plaatje: hoe is de conversie per lead of over het geheel. Waarbij het programma ook raad weet met dealers met meerdere vestigingen en het maken van analyses op basis van verschillende marketinginspanningen", vertelt Joep Hazeu, business development manager bij BiZZ NiZZ Software. Zo komen leadmanagement en resultaat-analyse samen, waarmee zowel de verkoop- en marketingafdeling als het management inzicht krijgt in het resultaat en rendement van hun inspanningen. "Ons pakket is speciaal ontwikkeld voor de automobielbranche, dus kent geen overbodige functionaliteiten. Onze insteek is dat het leuk moet zijn om ermee te werken én dat de software bijdraagt aan meer verkopen", besluit ­Bekkers.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Met AutoManager het verschil maken - Automobielmanagement.nl

Met AutoManager het verschil maken

“Lead management is zo essentieel voor een modern autobedrijf dat je niet snapt waarom dit nog zo onderbelicht is gebleven.” Maarten Bekkers en zijn team van BiZZ NiZZ software ontwikkelden vanuit die verbazing slimme software om online leads te begeleiden. “Met AutoManager kun je het verschil maken in een wereld van gelijkaardigheid.”

Dankzij internet is heel Nederland de showroom voor wie op jacht is naar een auto. Toont een websitebezoeker via een mailtje of invulformulier interesse in een auto uit je voorraad, dan is de kans groot dat naar een concullega een vergelijkbare reactie is verstuurd op een vergelijkbare auto. "De snelheid in de opvolging van de lead is essentieel om het verschil te maken ten opzichte van je concurrent", benadrukt Maarten Bekkers, general manager van BiZZ NiZZ Software. "We leven in een tijd met connected consumers, die de kracht van de digitale middelen kennen én gebruiken. Als autobedrijf zal je je daarbij moeten aansluiten om succesvol te zijn." 

Verkoopkans

AutoManager helpt autobedrijven omdat iedere lead in een centrale administratie terecht komt, zodat de verkoopkans nooit uit het oog wordt verloren. "Uiteraard is de status per lead te zien, maar de software kijkt ook naar het grote plaatje: hoe is de conversie per lead of over het geheel. Waarbij het programma ook raad weet met dealers met meerdere vestigingen en het maken van analyses op basis van verschillende marketinginspanningen", vertelt Joep Hazeu, business development manager bij BiZZ NiZZ Software. Zo komen leadmanagement en resultaat-analyse samen, waarmee zowel de verkoop- en marketingafdeling als het management inzicht krijgt in het resultaat en rendement van hun inspanningen. "Ons pakket is speciaal ontwikkeld voor de automobielbranche, dus kent geen overbodige functionaliteiten. Onze insteek is dat het leuk moet zijn om ermee te werken én dat de software bijdraagt aan meer verkopen", besluit ­Bekkers.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding