Fource: Meer kennis en kunde is de sleutel tot succes

Automobilisten kijken kritischer naar het onderhoud van hun heilige koe. Want ze ‘moeten’ straks overstappen op een dure EV. En investeren in kostbare energiesystemen thuis. De portemonnee gaat dus niet zomaar open. Maar een kritische consument is ook een kans, denkt Fource’ salesdirecteur Johan van der Hoeven.

Fource het land in met Automotive Expo beurs

“Kwaliteit leveren was altijd al belangrijk, maar is in de huidige situatie van levensbelang, wil je als autobedrijf overleven.” Van der Hoeven constateert dat de garagebedrijven die hun zaken goed op orde hebben, een goed product leveren en werk maken van hun klanttevredenheid, beduidend beter presteren dan de ondernemers die hun zaakjes laten versloffen. “Maar vlak ook zeker de techniek niet uit. Moderne auto’s vergen zoveel meer kennis in de werkplaats, dat is niet te vergelijken met de situatie van 10 jaar geleden.”

Garageconcepten

Fource volgt als onderdelenleverancier nauwlettend alle ontwikkelingen, en anticipeert hierop door ondersteuning te bieden aan het garagebedrijf, onder andere door verschillende concepten te ondersteunen, zoals Vakgarage, Bosch Car Service en AutoFirst. “Nu is het belangrijk om als garagebedrijf voor te sorteren op de toekomst. Dat kan alleen met een sterke partner, in de vorm van een professioneel concept en ondersteuning vanuit de onderdelenbranche.”

Vooral inzake opleidingen benadrukt Van der Hoeven (ook nauw betrokken bij Automotive Academy) dat autobedrijven hier aandacht aan moeten blijven besteden. “Kwaliteit wordt alleen maar belangrijker om de klant te behouden; meer kennis, kunde en de juiste producten vormen de sleutel tot succes.”

Fource: Meer kennis en kunde is de sleutel tot succes - Automobielmanagement.nl

Fource: Meer kennis en kunde is de sleutel tot succes

Automobilisten kijken kritischer naar het onderhoud van hun heilige koe. Want ze ‘moeten’ straks overstappen op een dure EV. En investeren in kostbare energiesystemen thuis. De portemonnee gaat dus niet zomaar open. Maar een kritische consument is ook een kans, denkt Fource’ salesdirecteur Johan van der Hoeven.

Fource het land in met Automotive Expo beurs

“Kwaliteit leveren was altijd al belangrijk, maar is in de huidige situatie van levensbelang, wil je als autobedrijf overleven.” Van der Hoeven constateert dat de garagebedrijven die hun zaken goed op orde hebben, een goed product leveren en werk maken van hun klanttevredenheid, beduidend beter presteren dan de ondernemers die hun zaakjes laten versloffen. “Maar vlak ook zeker de techniek niet uit. Moderne auto’s vergen zoveel meer kennis in de werkplaats, dat is niet te vergelijken met de situatie van 10 jaar geleden.”

Garageconcepten

Fource volgt als onderdelenleverancier nauwlettend alle ontwikkelingen, en anticipeert hierop door ondersteuning te bieden aan het garagebedrijf, onder andere door verschillende concepten te ondersteunen, zoals Vakgarage, Bosch Car Service en AutoFirst. “Nu is het belangrijk om als garagebedrijf voor te sorteren op de toekomst. Dat kan alleen met een sterke partner, in de vorm van een professioneel concept en ondersteuning vanuit de onderdelenbranche.”

Vooral inzake opleidingen benadrukt Van der Hoeven (ook nauw betrokken bij Automotive Academy) dat autobedrijven hier aandacht aan moeten blijven besteden. “Kwaliteit wordt alleen maar belangrijker om de klant te behouden; meer kennis, kunde en de juiste producten vormen de sleutel tot succes.”