Fource:  in ‘het nieuwe normaal’ komt het nog meer aan op klantcontact

brand story

Dat de economie de gevolgen blijft ondervinden van corona, is voor commercieel directeur Johan van der Hoeven van Fource geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten. De komende periode van ‘het nieuwe normaal’ biedt garagebedrijven ook veel kansen. “Maar je moet ze wel zien om ze te kunnen grijpen.”

“Dit is de tijd om te laten zien waar je toe in staat bent”, meent Van der Hoeven. Garages moeten vooruit denken en zoeken naar mogelijkheden om hun continuïteit veilig te stellen. “Veel garagebedrijven leven bij de waan van de dag. Zeker in deze tijd zul je nog zuiniger en doelgerichter moeten omgaan met je klanten. Er is zo veel meer mogelijk als je de behoeften van je klanten kent.” Neem je klanten serieus als het gaat om veiligheid en onderhoud. Breng hun rijgedrag in kaart en weet wanneer hun auto toe is aan onderhoud en APK, adviseert Van der Hoeven. Fource ondersteunt autobedrijven daarbij met onder meer adviezen en trainingen. “Goed georganiseerde bedrijven draaien beter door.”

Toenemende belangstelling garageformules

Fource ondersteunt een groot aantal garageformules. Het aantal conceptdeelnemers groeit gestaag. Daarnaast zijn er volgens Van der Hoeven veel garagebedrijven die in deze coronatijd nadenken over toetreding. “Het is makkelijker als je een achterban hebt. Ik zie alleen maar voordelen bij deze vormen van samenwerking.”
Zelf bereidt het bedrijf zich onder meer voor op de toekomst met een centraal distributiecentrum van 50.000 m2 in Berkel en Rodenrijs. Daarmee kan Fource de verwachte groei faciliteren en de service verder verbeteren. Van der Hoeven: “Onze slogan voor Automotive is ‘Partner voor nu en in de toekomst’. Dat willen we waarmaken. We kijken zo min mogelijk in de achteruitkijkspiegel. We willen liever vooruit kijken.”

Fource: in ‘het nieuwe normaal’ komt het nog meer aan op klantcontact - Automobielmanagement.nl

Fource:  in ‘het nieuwe normaal’ komt het nog meer aan op klantcontact

brand story

Dat de economie de gevolgen blijft ondervinden van corona, is voor commercieel directeur Johan van der Hoeven van Fource geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten. De komende periode van ‘het nieuwe normaal’ biedt garagebedrijven ook veel kansen. “Maar je moet ze wel zien om ze te kunnen grijpen.”

“Dit is de tijd om te laten zien waar je toe in staat bent”, meent Van der Hoeven. Garages moeten vooruit denken en zoeken naar mogelijkheden om hun continuïteit veilig te stellen. “Veel garagebedrijven leven bij de waan van de dag. Zeker in deze tijd zul je nog zuiniger en doelgerichter moeten omgaan met je klanten. Er is zo veel meer mogelijk als je de behoeften van je klanten kent.” Neem je klanten serieus als het gaat om veiligheid en onderhoud. Breng hun rijgedrag in kaart en weet wanneer hun auto toe is aan onderhoud en APK, adviseert Van der Hoeven. Fource ondersteunt autobedrijven daarbij met onder meer adviezen en trainingen. “Goed georganiseerde bedrijven draaien beter door.”

Toenemende belangstelling garageformules

Fource ondersteunt een groot aantal garageformules. Het aantal conceptdeelnemers groeit gestaag. Daarnaast zijn er volgens Van der Hoeven veel garagebedrijven die in deze coronatijd nadenken over toetreding. “Het is makkelijker als je een achterban hebt. Ik zie alleen maar voordelen bij deze vormen van samenwerking.”
Zelf bereidt het bedrijf zich onder meer voor op de toekomst met een centraal distributiecentrum van 50.000 m2 in Berkel en Rodenrijs. Daarmee kan Fource de verwachte groei faciliteren en de service verder verbeteren. Van der Hoeven: “Onze slogan voor Automotive is ‘Partner voor nu en in de toekomst’. Dat willen we waarmaken. We kijken zo min mogelijk in de achteruitkijkspiegel. We willen liever vooruit kijken.”