De organisatie zegt zeer tevreden te zijn over de respons, temeer omdat vorige week vrijdag vanwege het slechte weer moest worden uitgeweken naar Drimmelen (nabij Breda). "De sfeer was goed, er zijn uitstekende zaken gedaan en de catering was werkelijk formidabel", stelt marketing manager Joost Baan. Nieuw in vergelijking met 2003 was de website www.brevak.com. Gedurende de beursperiode is deze 5923 keer bekeken door ‘unieke’ personen. Ook het aantal aanmeldingen voor de digitale Brezan-nieuwsbrief scoorde hoger dan verwacht. Degenen die zich aanmeldden dingen mee naar één van de Lake Side dartarrangementen in Engeland. Brezan maakt de winnaars medio december bekend in de eerste uitgave van zijn digitale nieuwsbrief. De Brevak-beurskrant is de afgelopen drie weken meer dan zeshonderd keer gedownload. Overigens loofde Brezan tijdens de beurs-te-water twee prijzen uit voor de deelnemers met de mooist verzorgde stand. Dat waren Luk After Market Service en de firma Autowatch.