De recent gevoer de campagne lever de meer dan 21 duizend nieuwe klanten op, waarvan elfduizend bij de ANWB vandaan komen. Route Mobiel zegt nu 228 duizend klanten te hebben en is daarmee het grootste alternatief voor de wegenwacht. Michel Dashorst, algemeen directeur van Route Mobiel: “We verwachten het klantenbestand de komen de drie jaar te verdubbelen. Dat betekent vierhonderd duizend klanten in 2009.” Route Mobiel is ‘gezien de omstandighe de n’ tevre de n over de resultaten. Mid de n in de campagneperio de de ed de rechtbank namelijk uitspraak over een bo de mprocedure, aangespannen door de ANWB, over vergelijkende reclame. Hierdoor moesten de advertentie-uitingen van Route Mobiel op het hoogtepunt van de campagne wor de n aangepast en gingen miljoenen folders de prullenbak in. In de komen de jaren wil Route Mobiel een versnelling van de groei laten zien en blijft zich afzetten tegen ANWB die een ‘stringent opzegbeleid voert dat niet van deze tijd is’. Daar zou Route Mobiel hinder van ondervinden.