Zij wordt verantwoordelijk voor een groot deel van de marketingcommunicatie. Volgens GroupAuto Nederland neemt zij een berg aan ervaring mee en ‘dat is precies waar de snelgroeiende automotive organisatie sterk behoefte aan heeft’. Bij GroupAuto zal zij samen met Hildegard Albers verantwoordelijk zijn voor het marketing communicatiebeleid van de diverse formules, zoals CarXpert, DiagnoseXpert en de binnenkort te lanceren truck- en trailer formules. Verder zal zij nauw betrokken zijn bij beursdeelnames van de groep, het eigen GroupAuto congres en websitebeheer. Volgens Freek Blekxtoon, directeur van GroupAuto, is Judith een welkome aanvulling op het team: “door de groei van de laatste vier jaar (verviervoudiging van ledenaantal en evenredig ook omzet) was er een sterke behoefte ontstaan aan extra mankracht. Judith heeft de perfecte achtergrond gezien enerzijds haar vakkennis en anderzijds haar marktervaring met alle contacten die daar bijhoren. Bovendien past zij goed in ons team dus wij rekenen op een prettige en succesvolle samenwerking”. GroupAuto verwacht op korte termijn ook drie andere vacatures in te vullen (formulemanager DiagnoseXpert, commercieel manager truck- en trailer en inkoopcoördinator).