Het bureau heeft tegenwoordig zo’n dertig medewerkers en werkt voor BMW, Cadillac, Corvette, Hummer, Ford, Harley-Davidson, ING Car Lease, KPN, Mercedes-Benz, Microsoft en Skoda. Ruim 25 jaar geleden troffen de twee Van’s, Vincent van Dantzig en Ric van Kempen, elkaar voor het eerst tijdens de Tulpenrally. De eerste klanten van het bureau waren Rothmans International en Canon Europe, en in de journalistiek schreven ze voor Automobiel Management, De Telegraaf, Autovisie, AVRO TV en Playboy. Sinds 1 juni 2005 maakt Van+Van deel uit van ATP, The Advanced Travel Partner. Het grootste succes boekte Van+Van met automotive events, waarbij het bedrijf het gehele pakket van concept, locaties, hotels, routes, verzorging, informatie en entertainment voor zijn rekening nam. Na meer dan tweehonderd internationale en nationale ‘events’ is dat nog steeds een veel gevraagd specialisme binnen het pakket services. Op de foto staan de oprichters Van Dantzig (l) en Van Kempen, geflankeerd door managing director Helen van Berkel (l) en creative director Sofie Sinoo.