‘Tanken bij Tango, plassen bij Shell’

'Tanken bij Tango, plassen bij Shell’, zo heet de campagne die Tango morgen begint in dagbladen en op televisie.

De campagne is er op gericht om automobilisten te wijzen op de voordelen van onbemand tanken. Tango exploiteert honderd onbemande tankstations en claimt nog steeds goedkoper te zijn dan bemande pompen. Onbemand tanken wordt volgens Tango jaarlijks steeds populairder. Vorig jaar tankte 62 procent van de automobilisten minstens één keer bij de automaat. Algemeen manager Martijn Hazebroek spreekt van een ludieke campagne. “Wij horen steeds vaker geluiden uit de markt dat onze klanten van het geld dat ze besparen door het tanken bij Tango broodjes of een kop koffie kopen bij duurdere tankstations met personeel.”

‘Tanken bij Tango, plassen bij Shell’ - Automobielmanagement.nl

‘Tanken bij Tango, plassen bij Shell’

'Tanken bij Tango, plassen bij Shell’, zo heet de campagne die Tango morgen begint in dagbladen en op televisie.

De campagne is er op gericht om automobilisten te wijzen op de voordelen van onbemand tanken. Tango exploiteert honderd onbemande tankstations en claimt nog steeds goedkoper te zijn dan bemande pompen. Onbemand tanken wordt volgens Tango jaarlijks steeds populairder. Vorig jaar tankte 62 procent van de automobilisten minstens één keer bij de automaat. Algemeen manager Martijn Hazebroek spreekt van een ludieke campagne. “Wij horen steeds vaker geluiden uit de markt dat onze klanten van het geld dat ze besparen door het tanken bij Tango broodjes of een kop koffie kopen bij duurdere tankstations met personeel.”