“De voorkant, de verkoopkant, van merkdealers wordt altijd heel goed ondersteund door de importeur want die wil zoveel mogelijk auto’s afzetten. Maar als een dealer wil overleven, moet hij zijn werkplaatsactiviteiten verbreden en moet hij in zijn gebied communiceren dat hij meer kan dan het merklogo op zijn gevel uitstraalt. Een merkdealer kan tegenwoordig ook andere merken repareren en onderhouden maar daar gaat een importeur natuurlijk niet met ondersteuning aan meehelpen. Dus gaan wij dat doen”, verklaart Audrey van den Berg van Quality Centers, één van de participanten in de nieuw te vormen organisatie. Quality Centers is gespecialiseerd in dienstverlening op het gebied van onder meer marketing, automatisering, inkoop en administratie voor retailorganisaties in de auto-industrie. Voor de nieuw te vormen organisatie zal Quality Centers de marketingactiviteiten gaan coördineren. Quality Centers is al acht jaar actief in de autobranche met de backoffice- en marketingbegeleiding van zestig onafhankelijke inbouwstations van auto-elektronica. www.qualitycenters.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding