Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company: "Het is bijzonder spijtig dat we het huidige succesvolle team niet in het geheel kunnen handhaven en afscheid moeten nemen van de nodige collega’s. Deze inkrimping was echter onafwendbaar. We zijn genoodzaakt om tijdig kostenbesparende maatregelen te nemen om onze eerder vastgestelde toekomstplannen alsnog te kunnen verwezenlijken."

Eerder dit jaar kondigde Profile Tyrecenter, een van de retailformules die deel uit maakt van The Alwaysbemobile Company, een groot aantal nieuwe initiatieven en innovaties aan. Volgens Van Bussel gaan deze gewoon door. "Destijds is unaniem door onze franchisenemers in Nederland gekozen voor de herpositionering op automerkniveau, de aanscherping van de marketing- en promotiestrategie en de invoering van het symbool ‘P’ als kwaliteitsicoon. Hier gaan we dan ook onverminderd mee door."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding