Gangbare dms-leveranciers zijn nu Indi-proof

Alle gangbare dealermanagementsystemen (dms) zijn klaar voor koppeling met Indi of verkeren in ieder geval in de afrondende fase, ze zijn Indi-proof. Daarmee verlaat Indi de pilot-fase. Het systeem levert het merkkanaal schone goedgevulde klantendatabases, zo beweert de Vereniging Indi.

Vereniging Indi heeft vorig jaar de verschillende dms-leveranciers opdracht gegeven een koppeling te maken tussen hun dms en het systeem Indi. Dat de vereniging de koppelingsopdracht centraal kon houden, scheelde in de kosten want zo hoefden de verschillende merken immers niet afzonderlijk opdracht te geven voor een koppeling.
Wat Indi bijzonder maakt, aldus voorzitter Huisman, is dat het integreert met de dms-systemen van dealers. Het zijn geen halve oplossingen maar een solide, geïntegreerd systeem dat rekening houdt met werkprocessen binnen het merkkanaal.
Indi heeft met de verschillende acceptatietests van de dms-systemen de pilotfase definitief achter zich gelaten. Indi richt zich nu op het verder aansluiten van de verschillende merkorganisaties, holdings en individuele dealers. "Deelnemen kost in het begin natuurlijk tijd en energie maar het is de investering dubbel en dwars waard. Want het strategisch belang is onmiskenbaar: wie kiest voor Indi, kiest voor een grote opschoningsactie van de database in het dms, inclusief standaardisatie van naw- en autogegevens binnen het merkkanaal. Met het implementeren van Indi in een merkorganisatie leg je de basis voor degelijk crm-beleid", promoot  Indi-voorzitter Martin Huisman het systeem.

Hier volgen alle dms-leveranciers waarmee Indi een actieve relatie onderhoudt: ADP (Autoline, Eva), R&R (Wincar, Megacar, Darts), VCD-Aucon (CarIT-CRM), Helios (Incadea), Oec (Carsoft, IT-Motive) en ADA (Grand Prix).  

 

 

 

Gangbare dms-leveranciers zijn nu Indi-proof - Automobielmanagement.nl

Gangbare dms-leveranciers zijn nu Indi-proof

Alle gangbare dealermanagementsystemen (dms) zijn klaar voor koppeling met Indi of verkeren in ieder geval in de afrondende fase, ze zijn Indi-proof. Daarmee verlaat Indi de pilot-fase. Het systeem levert het merkkanaal schone goedgevulde klantendatabases, zo beweert de Vereniging Indi.

Vereniging Indi heeft vorig jaar de verschillende dms-leveranciers opdracht gegeven een koppeling te maken tussen hun dms en het systeem Indi. Dat de vereniging de koppelingsopdracht centraal kon houden, scheelde in de kosten want zo hoefden de verschillende merken immers niet afzonderlijk opdracht te geven voor een koppeling.
Wat Indi bijzonder maakt, aldus voorzitter Huisman, is dat het integreert met de dms-systemen van dealers. Het zijn geen halve oplossingen maar een solide, geïntegreerd systeem dat rekening houdt met werkprocessen binnen het merkkanaal.
Indi heeft met de verschillende acceptatietests van de dms-systemen de pilotfase definitief achter zich gelaten. Indi richt zich nu op het verder aansluiten van de verschillende merkorganisaties, holdings en individuele dealers. "Deelnemen kost in het begin natuurlijk tijd en energie maar het is de investering dubbel en dwars waard. Want het strategisch belang is onmiskenbaar: wie kiest voor Indi, kiest voor een grote opschoningsactie van de database in het dms, inclusief standaardisatie van naw- en autogegevens binnen het merkkanaal. Met het implementeren van Indi in een merkorganisatie leg je de basis voor degelijk crm-beleid", promoot  Indi-voorzitter Martin Huisman het systeem.

Hier volgen alle dms-leveranciers waarmee Indi een actieve relatie onderhoudt: ADP (Autoline, Eva), R&R (Wincar, Megacar, Darts), VCD-Aucon (CarIT-CRM), Helios (Incadea), Oec (Carsoft, IT-Motive) en ADA (Grand Prix).