De site bood al ruimte aan categorieën als dakdragers, verlichting, uitlaatdelen, startkabels, antennes en accu’s. Naast autoaccessoires kunnen bezoekers van Beslist.nl nu ook auto’s vergelijken. Dit gebeurt op basis van prijs, merk en kleur.

Volgens Marketingmanager Leon Kramer shoppen Nederlandse consumenten steeds vaker online in een hoger prijssegment. Het zou verder gaan dan het vergelijken van prijzen in categorieën als elektronica en kleding. "Dit verklaart de samenwerking met de online autoverkopers. We sluiten niet uit dat in de toekomst meer categorieën worden toegevoegd uit een hoger prijssegment, zoals boten of keukens."

Marque Joosten, directeur van Auto.nl, is "verheugd dat Beslist.nl ons gehele aanbod van nieuwe auto’s heeft opgenomen." Internetondernemer Paul de Vries, directeur van Nieuweautokopen.nl: "Het online verkopen van nieuwe auto’s is nog betrekkelijk nieuw. Daarom zijn de leads van een breed georiënteerde prijsvergelijkingsite als Beslist.nl erg welkom."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding