Volgens de importeur bewijst dat dat de modellen van het Franse merk perfect in het huidige tijdsbeeld passen. Succesnummer Twingo is in de maand maart 2011 marktleider in zijn segment en staat bovendien op plaats 2 als best verkochte model in Nederland. De bedrijfswagens van Renault doen niet onder voor de personenauto’s; ook hier werd een verkoopstijging van bijna 40 procent genoteerd. Hiermee staat Renault in de periode januari t/m maart gecumuleerd op een tweede plaats. 
Renault realiseerde in de eerste drie maanden van dit jaar 14.914 personenautoverkopen: een stijging van 37 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar, toen er 10.870 orders waren. Een prestatie die des te opvallender is te noemen, aangezien de markt januari t/m maart met 24,5 procent toenam. Het marktaandeel van Renault in het eerste kwartaal kwam daardoor uit op 8,3 procent. De Renault Twingo mag zich de op een na bestverkopende auto van maart noemen en vooral de BPM- en wegenbelastingvrije uitvoering vindt gretig aftrek. Voor de Twingo noteerde Renault van januari tot en met maart 2011 7.300 registraties. Ook de Clio (ruim 1.220 verkopen) en de Mégane (ruim 3.200 orders) mogen zich in een toenemende belangstelling van de Nederlandse consument verheugen.