Het eerste resultaat is een koppeling van de zogenoemde Online Taxatie Module van DTC Media met de AutoCommerce occasionbeheermodule van Autosoft. AutoCommerce is het systeem waarmee de aangesloten autobedrijven hun auto’s aanbieden aan diverse occasionportals. Het systeem zorgt voor een duidelijke presentatie van de auto’s zodat de consument een goed beeld krijgt. Anderzijds verkrijgt het autobedrijf er belangrijke managementinformatie mee. Door de Online Taxatie Module van DTC Media, die nu in het systeem is geïntegreerd, kan de consument een offerte opvragen voor een aangeboden auto. Die offerte bevat ook een taxatie van de inruilauto. De consument ontvangt het voorstel direct en kostenloos per e-mail, uit naam en in de huisstijl van het autobedrijf. Arjen van Beek van Autosoft: "Het is de eerste stap in onze samenwerking. In een later stadium kan de taxatiemodule een goede aanvulling zijn voor onze Autoprice Direct Auto Configurator, die is gericht op het presenteren en volledig online verkopen van alle merken nieuwe auto’s."
De taxatietool van DTC Media is in september 2010 geïntroduceerd. Autobedrijven komen met het systeem in contact met consumenten die zich online oriënteren en kunnen direct service verlenen en meteen belangrijke prospectgegevens verzamelen. Inmiddels is het systeem doorontwikkeld en DTC Media introduceert de Online Taxatie Module 2.0.