Het betreft de autonome omzet van The Alwaysbemobile Company, dus exclusief de omzet van de ruim driehonderd aangesloten vestigingen. Deze zijn goed voor rond de vierhonderd miljoen euro (2010: circa 350 miljoen); in het bedrag over vorig jaar is niet de omzet opgenomen van de autoverkoop door de verschillende franchisenemers.

De omzetgroei wordt gerealiseerd door alle zes formulebedrijven van The Alwaysbemobile Company. Patrick Ledegang, CFO van The Alwaysbemobile Company: "We kiezen bewust voor een groeistrategie om zo ons marktleiderschap verder te versterken. Ook in 2011 waren we daarin succesvol."

Met de formule Profile Tyrecenter is het marktleiderschap in de montage en vervanging van banden en velgen verder versterkt. In Nederland bedraagt de groei 19 procent, in België 23 procent. Daarbij is ook het aandeel reparatie en auto- onderhoud gegroeid bij leasemaatschappijen en fleetowners in de gehele Benelux.

In de transport- en logistieke markt meldt Profile Tyrecenter Truck Europe in Nederland en België een "historische groei" van ruim 52 procent in Europese bandencontracten. Ook Profile Euroservice boekte progressie. De enige bandenpechservice voor truckbanden met dekking in heel Europa groeide in 2011 met 21 procent.

Groeien in universeel onderhoud is een belangrijk onderdeel van de strategie. Zo ging de formule James in 2011 naar zestig vestigingen in Nederland. Voor de komende jaren wordt een groei voorzien naar 150 vestigingen, die onderhoud voor particuliere en zakelijke rijders bieden. De nieuwkomers Autoglaz en AH Autoschade Herstel zijn in korte tijd gegroeid naar vijftien c.q. dertien vestigingen.

Alle formules van The Alwaysbemobile Company laten groei zien. Patrick Ledegang: "Ondanks dat ook bij ons de marges onder druk staan, zijn de resultaten een stimulans om door te gaan op de ingeslagen weg. Onze formules werken, want zowel leasemaatschappijen als fleetowners en particulieren willen gebruik maken van onze service en systemen die hen rendement opleveren. Persoonlijke service, one-stop-shopping en vernieuwde ICT-oplossingen zorgen voor onze meerwaarde. Gezien de continue verbreding van onze formules, verwachten wij ook voor 2012 omzetgroei bij al onze formulebedrijven."