In 2012 groeide de online omzet spectaculair binnen de productgroepen Banden, Velgen en APK. Volgens The Alwaysbemobile Company is de reden voor de verdrievoudiging de vernieuwde online strategie en webshop van Profile Tyrecenter Nederland en de introductie van de Nationale APK Autobon. De verwachting is dat de omzet van online verkopen dit jaar zal verdubbelen.

Ondanks het erg lastige economische klimaat en de krimpende markt heeft The Alwaysbemobile Company NV, de holding van vier retailformules voor zowel de zakelijke als de particuliere automobilist, de recordomzet van 2011 herhaald: 146 miljoen euro netto. "In 2012 daalden de particuliere bestedingen binnen onze formules", aldus CEO Luc van Bussel. "De volumegroei in Lease, Fleet, Rent, Transport en Logistiek met Banden, Onderhoud, Schade en Glas compenseert deze terugval."

De 146 miljoen euro betreft de autonome groepsomzet van The Alwaysbemobile Company NV exclusief de omzet van de aangesloten franchisenemers in de Benelux. Het aantal vestigingen in de Benelux steeg afgelopen jaar van 301 naar 334.