Bandengroothandel Heuver sluit 2013 positief af

Heuver Bandengroothandel heeft 2013, ondanks een trage en wat moeizame start, met een gezond eindresultaat afgesloten. De verbetering was procentueel gezien niet heel groots, maar ten opzichte van de markt relatief gezien een duidelijke plus. Voor 2014 staan diverse potten op het vuur, waarbij Heuver zich richt op samenwerking met de klant.

Prognose gehaald

2013 was een goed jaar. De start was moeizaam, maar dat was na het ‘vechtjaar’ 2012 niet helemaal verwonderlijk, aldus directeur Bertus Heuver. "Juist omdat 2012 zo pittig was, schatten we 2013 vooraf wel kansrijk maar met enige reserve in. Desondanks haalden we onze prognoses. Onze focus lag afgelopen jaar in eerste instantie op realisering van de scherpst mogelijke inkoopprijzen. De truckbandenmarkt kende een grillig verloop, waarbij wij een enorme boost in de 2e helft van het jaar noteerden. De grondverzetmarkt was sterk wisselend, terwijl we in de landbouwsector uitstekend scoorden. Zowel in aantallen als in samenwerkingen en OEM-leveringen. Die ingeslagen weg met diverse partnerships zullen we de komende jaren zeker uitbouwen.

Digitaal

Voor 2014 staat het bedrijf op de grote beurzen. Ook blijft men de digitale aanwezigheid voor de klant optimaliseren. Veel aandacht gaat naar klantsamenwerking en klantondersteuning: "Dat is de basis onder de 15% omzetgroei die we de komende jaren willen realiseren."

Bron: Autobandenportaal

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Bandengroothandel Heuver sluit 2013 positief af - Automobielmanagement.nl

Bandengroothandel Heuver sluit 2013 positief af

Heuver Bandengroothandel heeft 2013, ondanks een trage en wat moeizame start, met een gezond eindresultaat afgesloten. De verbetering was procentueel gezien niet heel groots, maar ten opzichte van de markt relatief gezien een duidelijke plus. Voor 2014 staan diverse potten op het vuur, waarbij Heuver zich richt op samenwerking met de klant.

Prognose gehaald

2013 was een goed jaar. De start was moeizaam, maar dat was na het ‘vechtjaar’ 2012 niet helemaal verwonderlijk, aldus directeur Bertus Heuver. "Juist omdat 2012 zo pittig was, schatten we 2013 vooraf wel kansrijk maar met enige reserve in. Desondanks haalden we onze prognoses. Onze focus lag afgelopen jaar in eerste instantie op realisering van de scherpst mogelijke inkoopprijzen. De truckbandenmarkt kende een grillig verloop, waarbij wij een enorme boost in de 2e helft van het jaar noteerden. De grondverzetmarkt was sterk wisselend, terwijl we in de landbouwsector uitstekend scoorden. Zowel in aantallen als in samenwerkingen en OEM-leveringen. Die ingeslagen weg met diverse partnerships zullen we de komende jaren zeker uitbouwen.

Digitaal

Voor 2014 staat het bedrijf op de grote beurzen. Ook blijft men de digitale aanwezigheid voor de klant optimaliseren. Veel aandacht gaat naar klantsamenwerking en klantondersteuning: "Dat is de basis onder de 15% omzetgroei die we de komende jaren willen realiseren."

Bron: Autobandenportaal

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding