Holland Zulieferland verschijnt vooralsnog twee tot drie keer per jaar in een oplage van tienduizend exemplaren. De uitgave valt onder de redactie van Vraag en Aanbod, de wekelijkse uitgave voor het industriële mkb in Nederland. Inhoudelijk gaat de uitgave in op waar Nederlandse maakbedrijven sterk in zijn, welke knowhow ze in huis hebben en wat ze voor Duitse opdrachtgevers, OEM’ers, kunnen betekenen. Een en ander wordt onderbouwd met feiten en cijfers.
Er liggen volop kansen voor een succesvolle grensoverschrijdende samenwerking. Voorbeelden hiervan zijn te vinden bij veel machinebouwers die door de flexibiliteit en oplossingsgerichtheid delen van de productie uitbesteden aan Nederlandse bedrijven. Dankzij de nabije ligging, is direct contact snel gelegd. De marktvraag is aanwezig en de bedrijven in beide landen versterken elkaar. Met een potentieel van vele miljarden aan omzet lijkt Duitsland voor de Nederlandse maakindustrie in elk geval ‘the place to be’.

Zoals  Monique van Daalen, de Nederlands ambassadeur in Duitsland, enige tijd geleden liet weten, kan de Nederlandse export fors groeien. De huidige zestig miljard euro aan export van Nederlandse bedrijven naar Duitsland kan zeker doorgroeien tot meer dan honderd miljard euro per jaar.
Nederlandse bedrijven  willen zich graag positioneren op de Duitse markt. Ze hebben zich in april getoond tijdens de Hannover Messe waar Nederland zich als partnerland mocht presenteren. De Koning en Koningin bezochten recentelijk diverse bedrijven en instituten in de deelstaten Nedersaksen en Noordrijn-Westfalen.
MYbusinessmedia is ook de uitgever van Automobiel Management.