Omringd door een geweldige collectie classics, aangevuld met oliebollen en een lunch kwamen de verhalen los. Verhalen waarbij de nadruk ligt op ondernemerschap. Ondernemerschap dat dit jaar gekenmerkt werd door optimisme. De mindere tijden hebben we volgens velen achter de rug. Wel werd duidelijk dat de economische recessie ons met de neus op de feiten heeft gedrukt. Het wordt anders, het moet anders door heldere keuzes te maken in samenwerkingen, doelgroepen, producten en diensten.

Disruptief

Deze keuzes zijn noodzakelijk door allerlei disruptieve trends die traditionele procedures en business modellen ontwrichten, onder meer door nieuwe innovatieve technologie. Ook de komst van nieuwe partijen is hierdoor steeds meer voor de hand liggend. Het zal ongetwijfeld niet stoppen bij een autoverkooppunt bij bijvoorbeeld de Media Markt. Hoe ontwikkelt de trend van bezit naar delen? Gaat het bezit van een auto pas een rol gaat spelen in een gezinssituatie waarbij de behoefte en noodzaak dichter naar elkaar toegroeien? Hoe snel gaat de ontwikkeling van de elektrische auto? Wat is de rol van de huidige partijen hierin. En wat wordt de rol van nieuwkomers?

Bijblijven met AM

Automobiel Management zal deze ontwikkelingen in 2017 op de voet volgen. Met het magazine vol achtergrondartikelen en data, op het internet, via de (gratis) dagelijkse nieuwsbrief, met de onafhankelijke, exclusieve onderzoeken en onze AM Driving Business Congressen zullen wij u van de nodige munitie voorzien om in 2017 de juiste beslissingen te nemen.

Abonneren? Klik HIER