Marktplaats: 50 procent korting en betalingstermijn naar 90 dagen

Vanaf maandag 23 maart tot en met eind april geeft Marktplaats 50 procent korting aan autobedrijven om te adverteren. Daarnaast wordt de betalingstermijn van advertenties in de maanden maart en april verruimd van 30 naar 90 dagen om bedrijven wat meer lucht te geven.

‘Op deze manier wil Marktplaats haar solidariteit tonen aan de door het coronavirus geraakte sector en dealers helpen zichtbaar te blijven’, zo laat het bedrijf vandaag weten. “In deze crisis moeten we elkaar steunen. Wij doen dat door autobedrijven financiële ruimte te bieden,” aldus Annemarie Buitelaar, algemeen directeur Marktplaats. “We willen ze tegemoet komen zodat ze kunnen blijven adverteren en zichtbaar blijven voor klanten zodat ze de crisis goed doorkomen.”

Online zichtbaarheid

‘Niet kunnen adverteren betekent dat je niet meer in beeld bent bij een grote doelgroep. Eenmaal minder zichtbaar is het moeilijker dat na de crisis weer op te bouwen. Door te blijven investeren in zichtbaarheid, houden autobedrijven een belangrijke doelgroep toch aan zich verbonden’, aldus Marktplaats.

Marktplaats: 50 procent korting en betalingstermijn naar 90 dagen - Automobielmanagement.nl

Marktplaats: 50 procent korting en betalingstermijn naar 90 dagen

Vanaf maandag 23 maart tot en met eind april geeft Marktplaats 50 procent korting aan autobedrijven om te adverteren. Daarnaast wordt de betalingstermijn van advertenties in de maanden maart en april verruimd van 30 naar 90 dagen om bedrijven wat meer lucht te geven.

‘Op deze manier wil Marktplaats haar solidariteit tonen aan de door het coronavirus geraakte sector en dealers helpen zichtbaar te blijven’, zo laat het bedrijf vandaag weten. “In deze crisis moeten we elkaar steunen. Wij doen dat door autobedrijven financiële ruimte te bieden,” aldus Annemarie Buitelaar, algemeen directeur Marktplaats. “We willen ze tegemoet komen zodat ze kunnen blijven adverteren en zichtbaar blijven voor klanten zodat ze de crisis goed doorkomen.”

Online zichtbaarheid

‘Niet kunnen adverteren betekent dat je niet meer in beeld bent bij een grote doelgroep. Eenmaal minder zichtbaar is het moeilijker dat na de crisis weer op te bouwen. Door te blijven investeren in zichtbaarheid, houden autobedrijven een belangrijke doelgroep toch aan zich verbonden’, aldus Marktplaats.