Bovemij biedt Bovag-ondernemers hulppakket

Bovemij biedt een pakket aan waarmee ze haar klanten in deze moeilijke dagen wil ondersteunen. Op deze manier wil de organisatie laten zien dat de branche ‘op Bovemij kan rekenen’. Het gaat om hulp op een drietal gebieden: online business, liquiditeitsproblemen en juridische bijstand.

Het zijn zware tijden. We beginnen ons nog maar net te realiseren hoe enorm de impact van de coronacrisis zal zijn. Deze crisis raakt iedereen, en dus ook de mobiliteitsbranche. Bovemij komt met een pakket aan hulpmaatregelen.

Er wordt in eerste instantie op een drietal gebieden hulp geboden:

1) online business
Om de klanten met hun online business te kunnen blijven helpen, komt de organisatie met de volgende ondersteunende maatregelen:

Bovemij stelt viaBOVAG.nl voor een periode van 3 maanden kosteloos open. De Bovag-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van die website. Ook fietsondernemers kunnen vanaf eind mei profiteren van een kosteloze periode van 6 maanden.

Om toegang te krijgen tot de platformdiensten van Bovemij en RDC is Mobi-id nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende 3 maanden voor alle klanten van Bovemij en RDC te vervallen. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende 3 maanden gratis.

2) liquiditeitsproblemen bij wegvallen van omzet
Bovemij begrijpt dat het voor veel bedrijven moeilijk is om het mogelijke omzetverlies (en de impact daarvan op de liquiditeitspositie) op dit moment al in te schatten. De zakelijke mobiliteitsverzekerden wordt daarom – wanneer zij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen hebben – de mogelijkheid geboden om hun zakelijke verzekeringspremies pas later te betalen.

Voor de zakelijke klanten van het Financieringsbedrijf en hun klanten hebben de overheid en de banken inmiddels een groot pakket aan steunmaatregelen getroffen. Bovemij is in nauw gesprek met die banken om daar waar mogelijk een passende oplossing te bedenken.

3) gratis juridische bijstand bij alle coronavragen
Veel klanten van Bovemij zullen op dit moment juridische vragen hebben die te maken met (de gevolgen van) het coronavirus. Hoe ga ik om met werktijdverkorting? Met leveranciers? Of met niet betalende afnemers? De juridische experts helpen hen daar gratis bij.

De komende tijd zullen de medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en van de platforms viaBovag.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met nadere informatie komen over de ondersteunende maatregelen. Bovemij waarschuwt dat het bedrijf door de piekbelasting wellicht soms wat minder goed bereikbaar is dan normaal.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Bovemij biedt Bovag-ondernemers hulppakket - Automobielmanagement.nl

Bovemij biedt Bovag-ondernemers hulppakket

Bovemij biedt een pakket aan waarmee ze haar klanten in deze moeilijke dagen wil ondersteunen. Op deze manier wil de organisatie laten zien dat de branche ‘op Bovemij kan rekenen’. Het gaat om hulp op een drietal gebieden: online business, liquiditeitsproblemen en juridische bijstand.

Het zijn zware tijden. We beginnen ons nog maar net te realiseren hoe enorm de impact van de coronacrisis zal zijn. Deze crisis raakt iedereen, en dus ook de mobiliteitsbranche. Bovemij komt met een pakket aan hulpmaatregelen.

Er wordt in eerste instantie op een drietal gebieden hulp geboden:

1) online business
Om de klanten met hun online business te kunnen blijven helpen, komt de organisatie met de volgende ondersteunende maatregelen:

Bovemij stelt viaBOVAG.nl voor een periode van 3 maanden kosteloos open. De Bovag-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van die website. Ook fietsondernemers kunnen vanaf eind mei profiteren van een kosteloze periode van 6 maanden.

Om toegang te krijgen tot de platformdiensten van Bovemij en RDC is Mobi-id nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende 3 maanden voor alle klanten van Bovemij en RDC te vervallen. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende 3 maanden gratis.

2) liquiditeitsproblemen bij wegvallen van omzet
Bovemij begrijpt dat het voor veel bedrijven moeilijk is om het mogelijke omzetverlies (en de impact daarvan op de liquiditeitspositie) op dit moment al in te schatten. De zakelijke mobiliteitsverzekerden wordt daarom – wanneer zij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen hebben – de mogelijkheid geboden om hun zakelijke verzekeringspremies pas later te betalen.

Voor de zakelijke klanten van het Financieringsbedrijf en hun klanten hebben de overheid en de banken inmiddels een groot pakket aan steunmaatregelen getroffen. Bovemij is in nauw gesprek met die banken om daar waar mogelijk een passende oplossing te bedenken.

3) gratis juridische bijstand bij alle coronavragen
Veel klanten van Bovemij zullen op dit moment juridische vragen hebben die te maken met (de gevolgen van) het coronavirus. Hoe ga ik om met werktijdverkorting? Met leveranciers? Of met niet betalende afnemers? De juridische experts helpen hen daar gratis bij.

De komende tijd zullen de medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en van de platforms viaBovag.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met nadere informatie komen over de ondersteunende maatregelen. Bovemij waarschuwt dat het bedrijf door de piekbelasting wellicht soms wat minder goed bereikbaar is dan normaal.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding