Finnik: 15 procent meer autorapporten aangevraagd

Dataleverancier Finnik, onderdeel van VWE, registreert een stijging van 15 procent in het aantal aangevraagde gratis autorapporten. Als deze trend zich doorzet zal het totaal aantal autorapporten uitkomen op bijna 50 miljoen laat het bedrijf weten. Vorig jaar waren dat er 43 miljoen. De Volkswagen Golf was in mei met 210.000 aangevraagde rapporten de absolute koploper.

De grootste groei is te zien bij het premium rapport, waar in mei een stijging van ruim 100 procent te zien is ten opzichte van de maand april. Finnik directeur Daan van Leeuwen: “De cijfers tonen aan dat de consument op zoek is naar een auto en dat er de afgelopen periode veel tijd en online onderzoek is besteed aan het vinden van het juiste voertuig.”

Golf en Polo

‘In de media zien we de afgelopen weken vaak voorbijkomen dat de consument op zoek is naar een alternatief voor het OV. Vanuit de stijging in het aantal opgevraagde autorapporten kunnen we dit bevestigen’, aldus Finnik. Opvallend is de enorme vraag naar informatie voor de Volkswagen Golf en Polo waarvoor respectievelijk 210.000 en 139.000 autorapporten aangevraagd werden.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Uw artikel over Finnik :
Al eens gekeken naar hun reviews ?
Zéér magere scores ?!

Geplaatst door: Pieter Hubert op
Finnik: 15 procent meer autorapporten aangevraagd - Automobielmanagement.nl

Finnik: 15 procent meer autorapporten aangevraagd

Dataleverancier Finnik, onderdeel van VWE, registreert een stijging van 15 procent in het aantal aangevraagde gratis autorapporten. Als deze trend zich doorzet zal het totaal aantal autorapporten uitkomen op bijna 50 miljoen laat het bedrijf weten. Vorig jaar waren dat er 43 miljoen. De Volkswagen Golf was in mei met 210.000 aangevraagde rapporten de absolute koploper.

De grootste groei is te zien bij het premium rapport, waar in mei een stijging van ruim 100 procent te zien is ten opzichte van de maand april. Finnik directeur Daan van Leeuwen: “De cijfers tonen aan dat de consument op zoek is naar een auto en dat er de afgelopen periode veel tijd en online onderzoek is besteed aan het vinden van het juiste voertuig.”

Golf en Polo

‘In de media zien we de afgelopen weken vaak voorbijkomen dat de consument op zoek is naar een alternatief voor het OV. Vanuit de stijging in het aantal opgevraagde autorapporten kunnen we dit bevestigen’, aldus Finnik. Opvallend is de enorme vraag naar informatie voor de Volkswagen Golf en Polo waarvoor respectievelijk 210.000 en 139.000 autorapporten aangevraagd werden.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Uw artikel over Finnik :
Al eens gekeken naar hun reviews ?
Zéér magere scores ?!

Geplaatst door: Pieter Hubert op