Van de zeventienhonderd productiemedewerkers die in februari 2001 moesten vertrekken zijn er al bijna elfhonderd weer terug op het oude nest. Het resterende ex-personeel, dat zich had aangemeld om terug te keren, volgt in mei. Met de terugkeer voldoet de autofabrikant aan een eerder door het management gedane belofte. Als gevolg daarvan komt er in de tweede fabriek van de autofabrikant in Bupyung, waar de nieuwe Epica wordt gebouwd, een tweede ploegendienst. Met ingang van juni produceert de fabriek net als de andere autofabrieken van GM Daewoo in Korea zowel overdag als ’s nachts. Baas Nick Reilly benadrukt dat 2005 voor GM Daewoo een recordjaar is geweest. De verkopen van auto’s en ‘complete knockdown kits’ (CKD) werden verdrievoudigd, van 412 duizend in 2002 (toen GM Daewoo werd opgericht) tot 1,16 miljoen units afgelopen jaar. Daarmee werden voor het eerst in de geschiedenis van het bedrijf meer dan een miljoen auto's gemaakt. Bovendien zou GM Daewoo vorig jaar ook winstgevend zijn geweest. De rek is er nog niet uit: voor 2006 mikt GM Daewoo op bijna anderhalf miljoen auto’s en CKD-kits.