Dat zegt Alfonso Saavedra, een vertegenwoordiger van het Spaanse Sino Motors, in het Engelstalige vakblad Automotive News Europe. Sino zal voor Nanjing Automobile gaan optreden als MG-distributeur voor Spanje. De auto's komen in eerste instantie uit China. Of Longbridge weer gaat produceren, is niet duidelijk. De voorzitter van de Engelse MG-Rover dealervereniging zegt in hetzelfde artikel dat hij verwacht dat de eerste MG's binnen achttien maanden in Engeland zijn. Saavedra spreekt van een gefacelifte MG TF en een MG 7 in het eerste kwartaal van 2007. De MG 7 is een opnieuw vormgegeven versie van de MG ZT, de sportieve versie van de Rover 75. Die auto is destijds ontwikkeld door BMW. Eind 2007 zou er ook een MG 5 komen, een auto van het formaat Rover 45. BMW is in onderhandeling met Nanjing en met diens concurrent SAIC over de verkoop van het Rover-merk. BMW hield namelijk de rechten op de merknaam nadat het Rover Group in 2000 verkocht. Chef Helmut Panke zei bij de presentatie van de jaarcijfers dat BMW met verschillende partijen overleg voert. Ook met Ford, die Land Rover bezit. Hij zei dat er geen beslissing is genomen. SAIC (Shanghai Automotive) kocht het intellectuele eigendom van de Rover 25 en 75 in 2004. Het bedrijf werd overboden door Nanjing bij een poging het failliete MG Rover te kopen. Meer over MG Rover, onderhand de nachtmerrie voor Engeland, in AM 6 van 30 maart.