De autodivisie registreerde in West-Europa 587 duizend orders aan dealers. De markt van personenauto’s en lichte bedrijfswagens in West-Europa steeg met 3,7 procent terwijl de merken Citroën en Peugeot samen 0,9 procent meer registraties lieten zien. Het marktaandeel van de twee merken samen daalde daarom van 14,8 naar 14,4 procent. Peugeot heeft de hoop gevestigd op de komst van de 207. De productie ervan zou inmiddels op veertienhonderd auto’s per dag liggen. De auto wordt gebouwd in Poissy (F) en Madrid. Een fabriek in Trnava (Slowakije) volgt nog. De autoverkopen gingen buiten Europa wel erg goed. De marktaandelen zijn er klein maar de relatieve groeicijfers groot. West-Europa + 1% tot 587.000 Centraal-, Oost-Europa en Turkije: +21% tot 50.000 Latijns-Amerika: +40% tot 54.000 China: +32% tot 44.000 De gehele PSA Groep heeft over het eerste kwartaal 2006 een omzetstijging van tweeënhalf procent gerapporteerd ten opzichte van Q1 van 2005. De omzet van de groep was in het eerste kwartaal bijna veertien miljard euro. Het kwartaal pakte goed uit voor Banque PSA Finance (zes procent meer omzet), vervoerdochter Gefco (dertien procent meer omzet) en onderdelendochter Faurecia (elf procent meer).