TMC boekte een halfjaaromzet van 73 miljard euro (dertienduizend miljard yen) met een winst op operationeel niveau van 7,13 miljard euro. De nettowinst bedraagt 5,3 miljard euro. Toyota verwacht dat over het gehele boekjaar 2007-2008, dat eindigt op 31 maart 2008, ruim 8,9 miljoen auto’s zullen zijn verkocht. Dat is meer dan de target die naar buiten is gebracht in mei 2007. Volgens vice president Kinoshita wil Toyota meer omzet en meer winst realiseren door hogere verkoopcijfers enerzijds en kostenreducties anderzijds. De autoverkopen van TMC namen toe tot een record van 4,3 miljoen eenheden, 156 duizend meer dan in dezelfde periode van 2006. Dat is ondanks het feit dat het in Japan slechter ging (-67 duizend). In de VS ging de verkoop omhoog met 33 duizend eenheden tot een totaal van bijna anderhalf miljoen vooral door het succes van de Tundra en de Prius. Ook in Europa steeg de verkoop met 46 duizend eenheden tot 635 duizend, met name dankzij goede resultaten van de Corolla en de Auris. In Rusland doet Lexus het goed en ook de Toyota-modellen Camry en Corolla. In Azië stegen de verkoopaantallen met 70 duizend eenheden tot 452 duizend. In Centraal- en Zuid-Amerika, Oceanië en Afrika ging het ook beter: 74 duizend eenheden meer tot een totaal van 711 duizend.